Weergave agenda in takenbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

fineas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2020
Berichten
2
De situatie was: weergave van de agenda items van komende dagen rechts naast het leesvenster. Rechts bovenaan stond dus de kalendermaand met daaronder per dag de agenda items. Sinds gisteren staan er alleen de agenda items van vandaag. De weergave van de komende dagen is verdwenen. Hoe kan ik dat herstellen?
 
Is het filter misschien aangepast? In bijgaand plaatje bovenin het standaardfilter (deze maand bij mij), en daaronder een filter op vandaag. Wat in dit geval dus het bovenste fitler overbodig zou maken :).
Takenfilter.jpg
 
Dank je. Waar vind ik het filter?
Het gaat niet over taken, maar over agenda. In het plaatje zie ik alleen de items voor vandaag, niet die van morgen etc.
Knipsel.PNG
 
Laatst bewerkt:
Mijn plaatje gaat over agenda :). Maar de zijbalk heet nu eenmaal 'Takenbalk', en ik vermoed niet dat jij zoveel macht hebt bij Microsoft dat jij daar iets aan kunt veranderen :). Kortom: rechtsklikken op de Takenbalk, optie <Filter> aanklikken, tabblad <Geavanceerd>. Daar kun je een filter instellen/aanpassen. Wellicht staat het daar goed, maar het kan geen kwaad om het te controleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan