Site feedback

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunt u de analytische cookies niet gebruiken om mensen anders te behandelen? Dan hebben ze nauwelijks gevolgen voor de privacy van de bezoekers van uw website.
Dit kan alleen als de vorige GA code wordt gebruikt want die kan op "AnonymizeIP" worden ingesteld wat inhoudt dat van het IP adres A.B.C.D de D niet naar Google wordt gestuurd.

Zijn er nog enige regels hoe groot die cookie banner moet zijn?
Het gaat er alleen om dat je "informeert en toestemming vraagt" en dat je natuurlijk de GA code niet laadt als iemand geen toestemming geeft. Omdat je geen irritante schermvullende popup wil kan je bovenaan of onderaan een eenvoudige banner zetten.

Tekstueel heel slim opgelost op deze website zodat ze altijd de GA code kunnen laden.
 
Laatst bewerkt:
Dit kan alleen als de vorige GA code wordt gebruikt want die kan op "AnonymizeIP" worden ingesteld wat inhoudt dat van het IP adres A.B.C.D de D niet naar Google wordt gestuurd.


Het gaat er alleen om dat je "informeert en toestemming vraagt" en dat je natuurlijk de GA code niet laadt als iemand geen toestemming geeft. Omdat je geen irritante schermvullende popup wil kan je bovenaan of onderaan een eenvoudige banner zetten.

Tekstueel heel slim opgelost op deze website zodat ze altijd de GA code kunnen laden.

Ik zou me durven afvragen waarom dat wel mag gezien je mensen al cookies geeft ookal hebben ze nog niet op accepteren geklikt. Ik heb nu wel een kleine cookie banner toegevoegt en de aangeraden target="_blank"'s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan