update windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
817
vandaag waren er 3 updates voor windows 10, op mijn pc beginnen deze meteen met downloaden en installeren, als ik mijn pc opstart, wat ik overigens niet normaal vind, want dan is de pc een stuk langzamer.
terwijl op de pc van mijn vrouw ook met windows 10 deze niet meteen gedownload en geinstalleerd worden, ik moet dan op de knop downloaden klikken,
waarom het verschil ??
 
Misschien heb je ingesteld dat je geen updates tijdens werktijden wilt hebben?
 
Het duurde een paar minuten ,bij mij niet echt een probleem, ff koffie gepakt...:cool:
Ik zou graag willen dat alle problemen bij iedereen zo groot zouden zijn :)... oei ... slecht voor het forum...:eek:
 
op beide pc's staat hetzelfde, zie update.JPG

Het duurde een paar minuten ,bij mij niet echt een probleem, ff koffie gepakt...:cool:
Ik zou graag willen dat alle problemen bij iedereen zo groot zouden zijn :)... oei ... slecht voor het forum...:eek:

voordat de updates zijn gedownload en geinstalleerd, duurt langer dan een kop koffie drinken, de pc is dan heel traag, kan niks anders doen dan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ene erg trage PC kan vervelend zijn.

Ok, 2 kopjes koffie dan..... en als je een hond hebt laat je die ook meteen uit.
De tijd die je bij een trage PC besteedt om het allemaal uit te zoeken.. dan is de update al achter de rug.
Het zou maar zo kunnen zijn dat de patch ivm het grote lek dat gisteren gemeld werd door Microsoft nooit tegen te houden is voor de meeste mensen.
 
ik zal het maar accepteren,
maar het blijft vreemd, want op de pc van mijn ega komt de 'knop' downloaden, waar dan op geklikt kan worden en begint de download en installeren van de updates; dez eknop is op mjn pc niet te zien, dus als op updates zijn op voor mijn pc, dan beginnen die direct als ik de pc aanzet; ik heb de instellingen vergeleken, maar die zijn idem op beide pc's.
 
Na de security update van gisteren kwam er nog eentje. Die is nu aan het downloaden op een redelijk snelle desktop... schatting ca 15-20 min downloaden op een 20/3 Mbps (onze wijkcentrale gaat binnenkort naar wrs 100/? Mbps)... dus op een erg trage pc kan dit dus langer duren....

ik zal het maar accepteren,
inderdaad..... Het moet toch gebeuren, als de security niet op orde is en er gebeurd bijv wat met je bankzaken.. kost het je veel meer tijd... en mogelijk heb je nog andere problemen daarmee. Eigenlijk heb je geen andere keuze... dus stay cool/rustig.


Tip: Check bij jouw ega of deel 2 ... die ik nu krijg, de grote hap, bij haar nog komt.... dat zou kunnen verklaren waarom haar systeem zo snel klaar was.... dat was bij mij gisteren ook.
Maar ik kan nog wel door werken, alleen de update gebruikt wel het grootste deel van mijn verbinding....
Oja... heb er een kopje koffie bij.... heb geen hon om uit te laten... dus laat ik me zelf straks uit... om met woorden van Mart Smeets te spreken.... een stuk hollen... vandaag een tempo training (2 min intervallen rond de AD, anaerobe drempel) dus deze keer echt hollen.... :cool:
Tegen die tijd dat ik thuis ben zal de PC wel klaar zijn... wrs wel als ik omgekleed ben zo.....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan