Eminent EM7080 mediaplayer inloggen op windows 10 lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Allemaal,
Dank voor alle adviezen maar helaas....

Heb werkelijk alles 10x gecheckt, misschien kijk ik er overheen wat ik fout doe maar het lukt mij niet eens meer de pc te benaderen via de mediaplayer.

Heb de SMB1 ook veranderd .....http://prntscr.com/qt1uk6 maar helaas ook geen oplossing

Ik zie op dit moment geen oplossing...:confused:
 
Laatst bewerkt:
Je moet ook en vinkje zetten bij SMB1 / CIFS server...want je mediaspeler is de client...zonder server zie je inderdaad niks vanaf de speler..
Daarna wèl de pc opnieuw opstarten...
 
Hoi Scrapheap, Langepier, en andere meedenkers,

Ik kan pas zaterdag weer verder met mijn poging tot verbinden met mijn PC.
Dus excuses als jullie tot die tijd niks horen :eek:
Gr H6nsvV
 
Hoi Scrapheap,

Top Dat alles weer werkt bij jou...:thumb:

Ondanks dat ik nu niet aan de pc kan werken toch nog ff een vraag...
Ik heb dus op de mediaplayer 7080 de software 106 gezet.

Maar moet ik in die software ook nog iets veranderen of instellen...ik begin nu overal aan te twijfelen...:confused:
 
Dat kan ik je niet vertellen, ik ken de firmware van dit apparaat niet en heb dus ook geen idee welke instel mogelijkheden de software biedt...
Meestal moet je ergens, in de netwerk-instellingen het pad naar de gedeelde map aangeven of er via de afstandsbediening naar toe navigeren en dan opslaan..
Wat ik je wel kan adviseren is om de mediaspeler als ook de pc waar de gedeelde map op staat een vast IP-adres toe te wijzen in je router, dus niet via DHCP.
Anders moet je na een herstart van je router dat pad naar de gedeelde map opnieuw instellen als de pc een ander IP heeft gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Oke...nou bedankt vast en ik ga er zaterdag weer aan verder eens kijken of het dan lukt...:rolleyes:
 
Hoi mannen,


Ik heb het weer geprobeerd ...helaas het lukt mij niet...
Ik zet er nu maar voorlopig een punt achter , misschien als ik er even afstand van neem zie ik misschien het "licht" weer.
Voor nu hartstikke bedankt voor het meedenken en de adviezen :thumb:
 
Je zit helaas een eind uit de buurt, anders wilde ik wel effe bij je meekijken..
In elk geval succes....
 
Hoi Scrapheap,

Bijzonder Sympathiek van je dat je dat aanbood, ja we zitten een stukkie van elkaar af .:thumb:
Wie weet komt het nog wel door bij mij ..:rolleyes:
Groet Hans (ook op de bus gezeten ):cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan