Wat moet ik uitvoeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een toonbeeld van gemakzucht en luiheid zeg, sorry hoor maar zo is het.....

Een link op Helpmij gebruiken zonder te kijken hoe oud deze reeds is of waar die link je heen stuurt en vervolgens klakkeloos iets downloaden :shocked:..??
Als je op Google win 10 installatie usb maken invoert, welk resultaat staat er dan bovenaan..?
Juist, deze link : https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 die je naar de website van Microsoft brengt waar je de Media Creation Tool vindt die de meest actuele installatie-bestanden voor Win 10 voor je ophaalt.

In Win 10 zit onderin de taakbalk een zoekvenster, daar type je wat je zoekt en Windows toont het resultaat en je hoeft er daarna alleen maar op te klikken om bij betreffende instelling te komen.
Je wilt er gewoon ook geen enkele moeite voor doen, dat blijkt uit elke reactie die je geeft...dan gaan Apple of Linux ook niks voor je worden, je bent dus officieel reddeloos verloren :p
Voor niks gaat alleen de zon op, weet je nog...:rolleyes:
 
W10 alles verstopt, 1001 instellingen en gezeur met over apps en administratorrechten en de macro's van de Excel-bestanden verdwenen. Vandaag de Soundrecorder gezocht. Trek er maar rustig een uur voor uit! En zo is het telkens wat.
Stap lekker over naar Linux Mint.

Veilig, gratis, gebruiksvriendelijk.
(ja, maak je mij daar blij mee, ik ben bang van niet ;) ) Maar ik heb het idee dat je ook dan nog wat weet te vinden wat niet naar je zin is.

Mail gelijk MS, mail je verbeterpunten (??) en feiten...... wie weet luisteren ze wel naar jou ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan