avi 12 GB naar 4,7 GB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je freemake gewend bent moet je een oude versie nemen, die zijn zonder reclame. Ik gebruik zelf naar volle tevredenheid 2.1.2
Te verkrijgen bij oldversion.com
 
sorry voor late reaktie ( werk ) ik heb vandaag handbrake en vlc gebruikt. vlc is zeer slecht , handbrake valt mee.
ik ga toch morgen even je tip na zx , freemake werkte namelijk heel makkelijk en de kwaliteit was zeer goed, buiten het logo in de film.
maandag ga ik naar het familielid . ik ben nu ook aan het kijken om de bestanden te zippen zoals route88 aangaf.
nog bedankt voor de tip , ga het zeker uitproberen.

PS zx81 , even nog voor het werk freemake 2.1.2 gedownload en 1 tape overgezet, inderdaad zonder logo en 2x zo snel als handbrake en dezelfde kwaliteit, dank je.


willem
 
Laatst bewerkt:
dag allemaal,

heb de films gewoon op een extra harde schijf (gekocht ) van 2 tb gezet, familielid vond het toch wel belangrijk aangezien het allemaal oude camera's opname waren van de kinderen ( o.a. doop). ook voor de toekomst omdat deze aansluitingen met firewire op geen pc meer zitten. Ook hebben we deze geconverteerd met freeware zoals zx aanraadde , deze was toch na converteren zeer goed van kwaliteit en aangezien de externe schijf kan crashen hebben we deze ook op 2 usb sticks gezet van ieder 32GB.
Ik vond zippen zoals je zei edmoor toch teveel moeite , maar wel bedankt voor de goede tip , ook alle andere tips voor converteren. ik heb ze allemaal gedownload en uitgeprobeerd in het weekend maar vond zoals ik al schreef freemake de beste ook wat snelheid betreft.

Ik wil toch iedereen even bedanken voor de vele moeite en tijd die jullie toch weer besteden om iemand te helpen.
Eerst had ik een topic hoe deze bandjes op een pc te zetten met firewire, daarna een laptop gevonden waar deze op zat waarna jullie me verder hebben geholpen met jullie bovenstaande tips.
Ik was er nooit uit gekomen zonder jullie hulp.

Iedereen nogmaals hardstikke bedankt, degene met kinderen die weten hoe belangrijk het is om bepaalde opnames te koesteren.

dank jullie wel,

willem
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan