HTML met apart CSSS bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Oh Oh Oh..eens in de zoveel tijd heb ik dit en het komt gewoon omdat ik te snel bezig was, in a hurry was. Liep tot vandaag gesmeerd.

Zoals gezegd..html bestand gekoppeld aan een CSS sheet.
4 kolommen met content, aangestuurd door CSS liep prima tot vandaag en deze wil ik perse niet wijzigen. Heb hier niks gewijzigd, HTML alleen tekst, content alleen.
Heb ik per ongeluk iets verwijderd of zo?

4 kolommen staan nu onder elkaar ipv naast elkaar.:rolleyes:
Slordig natuurlijk. Zoek me wild.

iEMAND??
 
Laatst bewerkt:
Heb je niet nog ergens een kopie staan? Van een mega senior zou ik dat wel verwachten...:confused:
Maar gezien je vraag zal dat wel niet zo zijn.
 
wie bewart ..

OK Bron kom er op terug. Thx iig.

Heb gelukkig nog n origineel..copie ergens.
 
4 columns

Zoals beloofd..

1. goeie 4 columns
had deze gelukkig nog, alleen gedateerd Juli 2019

2. wel met goeie footer
met alleen 3 kolommen, maar wel juiste footer, daar genoeg toen veel werk aan gehad. Mis 4de column nog.

Kwestie van cut & paste dan. Updated contents heb ik nog.

Kom er nu wel uit, updated en wel...hoop ik

Thx Bron.

Voortaan eerst testen dan..deed ik laatste keer niet. Zal de codes eens bekijken waarom die 4 kolommen niet klopten..was een zooitje..footer was zelfs ter hoogte vd header.

:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
1. Op deze pagina staat in de html
Code:
<link rel="stylesheet" href="xxbeurs.css"

2. Op deze pagina staat in de html
Code:
<link rel="stylesheet" href="[B]3COL.css[/B]"

Vandaar dat de pagina's een verschillende opmaak hebben.

Het lijkt erop dat er wat responsive css van w3schools is overgenomen. Omdat de html op diverse plekken is "gebroken" (verkeerde afsluit tag of geen afsluit tag) werkt de kolom indeling niet goed.
 
Laatst bewerkt:
Ha die Bron..

Ik snap wat je bedoelt met die 2 verschillende stylesheets met die verschillende benamingen.
Denk toch dat ik de mist ben ingegaan met mijn eigen HTML codes, gewoon ben uitgegleden. Snelligheid he. Krijg je idd een zooitje. Ik weet iig wel wat wat er loos was.

W3 Schools is mijn vaste leerschool al vanaf het begin 2004/2005. Veel van geleerd. En nog en van wat ik hier opsteek uiteraard ook.

copie van @Kestenzer
Copie had ik uiteraard ergens op de server. Copie van copie van copie... etc. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan