Instellingen van Windows 10 niet bereikbaar!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

chey95

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2011
Berichten
9
Sinds vanmiddag kan ik instellingen niet meer bereiken. Zodra ik deze opstart zie ik heel even het scherm en dan verdwijnt deze weer.

Ben via internet wel in de instellingen gekomen om te kijken of er soms een update nodig was maar dat was niet zo.

Als je vanuit dat veld terug ga naar start verdwijnt alles ook weer.

Verder merkte ik dat ik mijn mijn email wachtwoorden in Mail op eens moet herstellen???? Ik heb niets gewijzigd!!!!

Iemand een idee wat dit kan zijn?
 
Heb je al naar virussen en malware gescand?
 
Nee nog niet, hoe kan ik dat het beste doen?
Heb op 30 december een windows 10 upgrade aangeschaft voor mijn Windows 7.
Daarvoor nooit problemen gehad en nu, na een upgrade gekocht te hebben ineens wel!!!!

Wat kan ik nu het beste doen??

Alvast bedankt voor je reactie.

.
 
heb in veilige modus opgestart maar ook dan kan ik instellingen niet benaderen.
Ook heb ik Avast Free antivirus gebruikt en ook hier geen problemen. Enige melding dat ik maar een enkele firewal heb!!!!
 
Herstelpunt terug zetten, een back up heb je vermoedelijk niet, waarom mensen die niet hebben......
 
Het probleem is gedeeltelijk opgelost.
Heb namelijk een nieuw account aangemaakt waaronder ik wel toegang heb tot Windows instellingen.
Alleen heb ik nu een probleem dat een .exe file niet werkt!!!
Probeer namelijk spotter weer op nieuwe account te installeren maar het gedownloade .exe kan ik niet openen.
Windows 10 is niet echt een succes

Iemand ideeën hoe dat kan?
 
Geen idee wat spotter is, nooit van gehoord maar als het iets met usenet te doen heeft: zowel Spotlite als Spotnet werken hier probleemloos onder Win 10.
 
Laatst bewerkt:
Sorry foutje, moet spotnet zijn.

Wat betekent dat dit bij mij om een of andere rede niet lukt .
 
Ik zou Win 10 "opnieuw instellen"...
Daarbij wordt de standaard installatie teruggezet, je verliest daarbij dus alle data en geïnstalleerde programma's...
Je kunt er ook voor kiezen om Win 10 te repareren...
De herstel-opties van Win 10 kun je hier vinden, aan jou de keuze..
Succes.
 
Bedankt voor de link.
Nu rest me alleen nog hoe ik een scheduler in backup tool moet aanzetten. Zou je mij hierbij kunnen helpen?:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan