Uitloggen Google Maps in Android 8?

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
608
Per ongeluk ingelogd, wil ik niet. Wie weet hoe je kunt uitloggen uit Google Maps in Android 8? Samsung S7.

Dank!
 
Hoe heb je ingelogd? Het gaat om de app, of de site?
Standaard ben je altijd ingelogd als app zijnde, dan moet je bij de Instellingen >> Accounts een ander account invoeren.
 
App.
Nee, vroeger was in niet ingelogd. Drukte per ongeluk op iets.
 
Eigenlijk ben je altijd ingelogd op Android...
Ik denk eerder dat er hier een denkfout ontstaat.
 
Probeer eens deze.


  1. Open de Google Maps-app;
  2. Tik op het menu, vervolgens op ‘Instellingen’ en daarna op ‘Meldingen’;
  3. Hier vind je alle categorieën waarin je meldingen kunt krijgen. Zet de schakelaar naast de melding uit wanneer je zulke meldingen niet meer wil ontvangen. Doe dit voor alle meldingscategorieën waarvan je geen notificatie meer wil zien.

of hier eens kijken. https://support.google.com/chrome/a...topic=7439724&co=GENIE.Platform=Desktop&oco=1
 
Laatst bewerkt:
Dank. Gaat mij niet zozeer om de meldingen. Wil gewoon niet dat ze meekijken.
 
Dan moet/kun je incognito proberen.

Incognitomodus in Google Maps instellen. De incognitomodus van Google Maps is binnenkort gemakkelijk in te stellen en wel op de volgende manier:

Open de Google Maps-app; Klik op je profielfoto; Klik op ‘Turn on incognito mode’.
 
Ik heb Maps verwijderd (alleen de updates, want de app zelf kun je niet verwijderen) en weer geüpdatet. Toen verscheen de knop uitloggen, merkwaardigerwijs.
 
Nu heb ik een nieuw probleem: de app blijft de recent gezocht locaties maar tonen, ondanks dat die optie is uitgevinkt bij instellingen en ik niet ben ingelogd.

Hoe kom ik daar vanaf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan