bladerbare PDF voor op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Wij zijn op zoek naar een tool om een "bladerbare" PDF te maken die we op een website kunnen plaatsen.
We hebben wel enkele websites gevonden die een dergelijke PDF maken, maar in alle gevallen krijgen we een URL om die te plaatsen op mijn website. Op die pagina staat dan weer reclame en dat heeft niet mijn voorkeur.
Wie helpt ons?

Mede namens mijn echtgenote, allemaal heel hartelijk dank!

Vriendelijke groet,
Guido
 
Dat is wel een eenvoudigere oplossing.... :)
 
Ik denk erin te zijn geslaagd. Zie het resultaat.

Nu nog proberen om het zo te maken dat de website opent met het window met daarin de bladerbare PDF.

Iedereen bedankt voor het meedenken.
Vriendelijke groet,
Guido
 
Jammer van die reclame.
...
Geen reclame door je pagina's heen, leest ook wat prettiger ;)

Misschien is deze wat https://fliphtml5.com/

Dankjewel voor je link, Femke.
Mede met hulp van de code op deze website heb ik het voor elkaar dat - als ik klik op het plaatje - er een klein venster opent met de flip-HTML, maar ik zou dit graag fraaier willen hebben. Iemand nog tips?
 
Je kan het venster zelf zo groot maken als je wilt. zie screenshot

Hoe wil je het dan hebben?
In hetzelfde venster?
Ik denk dat je dat in de instellingen kan veranderen? Geen idee, ik heb geen account, dus je moet zelf even uitdokteren hoe of wat.
 

Bijlagen

  • steun17.jpg
    steun17.jpg
    67,9 KB · Weergaven: 53
  • steun18.jpg
    steun18.jpg
    69,5 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt:
Je kan het venster zelf zo groot maken als je wilt. zie screenshot

Ja, dat heb ik ontdekt.

Hoe wil je het dan hebben?
In hetzelfde venster?

Dat zou mooi zijn. Ik zit nog te dubben: ik wil de gekleurde voorzijde op de pagina hebben, maar het moet ook duidelijk zijn dat je in het boekje kunt bladeren voor een impressie. Nu heb ik dat opgelost door een tekst onder de omslag, maar fraai vind ik dat niet.
 
wat je wel zou kunnen doen is in je menu bijv. deze link neerzetten: http://online.fliphtml5.com/fkoyf/gxjx/ Ik zie geen menu, is de website alleen deze pagina?
Anders kan je een mooi menu maken en daar dan ook de verwijzing naar het boekje

dan krijgt de lezer het boekje gelijk in de browser te zien en niet in een nieuw venster.

(of via de html tekst in je teksteditor van Wordpress op die pagina de link laten verwijzen naar een nieuw tabbald in plaats van naar een nieuw venster ;) )

Verder zie ik een balk verschijnen met ads....en dan staat daar niets in. Dat was eerder niet zo. Dus dat zou die tekst van jou moeten zijn, maar die zie ik hier niet. Ik zou dat weghalen en die link gebruiken. Dan is het heel duidelijk dat men door het boekje heen kan bladeren.

Ik dacht ook dat je met deze een eigen achtergrond en zo kon maken. Leuk het eens op, niet te druk maar wel fijn om naar te kijken.
 
Laatst bewerkt:
Dat er eerst geen reclame in zat was mogelijk een lokkertje, die maar kort duurde...
Als je de prijzen tabel ziet zie je dat de gratis versie helaas met "ads" is.
Meestal bestaat gratis niet...gratis.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan