Windows 10 upgrade probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

rebeltje65

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
24
Ik probeerde Windows 10 op een pc te zetten waar windows 7 op stond. Dit via een upgrade. Alles liep perfect tot de updates kwamen. Nadat deze op 30% zaten gooide de pc het modem eruit en de extra router van tp link. Kan nu niet verder met installeren van Windows 10. Wie weet wat er fout ging?
 
Goede titel... Kan je deze (laten aanpassen? Dat weet iedereen wat je exacte vraag is...

Geen idee wat er mis is, misschien een hikje bij je provider? Heb je verder wel internet?
Gewoon opnieuw draaien en het komt wel goed. De download vindt gewoon plaats tijdens de draaide Windows 7, dus er is zeker geen man overboord.
 
Hij gooide alles eruit. Wifi van iedereens telefoon en ook was de verbinding verbroken van andere pc. Nu weer opnieuw bezig.
 
Hallo,
Het lijkt mij een driver probleem, de driver van de WiFi adapter in de computer. Bij Apparaatbeheer kan je in de eigenschappen ervan selecteren dat deze niet geupdate moet worden wanneer die goed werkt. Bij de fabrikant zal je moeten kijken of er drivers zijn voor Windows 10. Dit kan niet verklaren waarom de router werd gereset maar zelf heb ik wel eens dat er van de provider updates binnen komen voor de firmware van de router en dat deze het dan even niet doet. Wat ik mij verder afvraag dat is of de Windows installatiebestanden uit betrouwbare bron zijn en dus niet geprobeerd kunnen hebben om poorten open te zetten en binnen te komen. Routers hebben daar een firewall voor en dat heeft de verbinding misschien ook wel verbroken.
 
Het was bij een kennis dat ik dat deed. De installatie was van de website van Microsoft. Ik ben weer thuis, dus weet niet of de installatie gelukt is nu. Zal het morgen wel horen.
 
Gelukt. Windows 10 staat er op. Echter wordt het beeldscherm na enige tijd wat donkerder van kleur. Wat ik ook doe ik krijg het niet goed. Iemand een idee?
 
We stellen apart gestelde vragen op prijs maar dat kan alsnog, vertel dan duidelijker.

"Wat ik ook probeer..." We zijn er niet bij dus weten van niets maar het beeld wordt aangepast als het grafisch stuurprogramma geladen wordt. Omgekeerd zou het beeld, vaak weer wat donkerder, worden als dat er mee stopt. Misschien staan de instellingen voor Beeld > Geavanceerd ook wel wat te donker en wordt het beeld minder wanneer het programma na een aantal seconden geladen wordt.

Ga in ieder geval ook voor en na die tijd naar Apparaatbeheer om te zien of de drivers van Beeldschermadapters werken en ook die van de monitor goed is: generiek/plug en play.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan