Foto’s onhandelbaar ios

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
Goedendag ,
Apple iPad Air 2 draaiend op iOS , de foto’s in de standaard foto app kan ik gewoon openen en bekijken, doch wil ik deze foto gebruiken , bv mailen of afdrukken oid dan geeft deze met “ delen mislukt er heeft zich een fout voorgedaan tijdens voorbereiden van delen. Probeer later”.....dit heb ik al weken....wat is oorzaak.?? Heb geprobeerd via Algemeen— stel opnieuw in..... geprobeerd ..helaas geen resultaat...hoop op weer goede hulp via Helpmij.

Mvrg kees
 
Met ICloud bezig geweest...weet ook niet precies hoe dat werkt , ..maar nu zijn alle foto’s verdwenen van mn ipad.
 
Weet niet wat je precies hebt gedaan.

Hoe iCloud-fotobibliotheek activeren?

Ga op een Mac naar  ▸ Systeemvoorkeuren ▸ iCloud ▸ vink 'Foto's' aan ▸ klik op 'Opties' en vink 'iCloud-foto's' aan.

Op een iPhone of iPad activeer je dit via Instellingen ▸ Je naam ▸ iCloud ▸ Foto's ▸ schakel 'iCloud-foto's in.
 
Beste Apleman , bedankt ..ik heb ze op de iCloud gevonden......is er ook nog mogelijkheid om ze terug op iPad te zetten en/ of op een usb stick te plaatsen.?
Kees
 
Ok goed
Ga op de iPad naar 'Instellingen' > '[uw naam]' > 'iCloud' > 'Foto's' en schakel 'iCloud-foto's' in.

Heb je een mac of pc/laptop?
 
Bezit een IPad Air 2 , en een laptop W10.
Op iPad kan ik dus alle foto’s selecteren, maar zie niets van opslaan ipad oid...?

Kees
 
Op iPad kan ik dus alle foto’s selecteren, maar zie niets van opslaan ipad oid...?
Je foto's zijn al opgeslagen.
Rechts kikken op een foto zie afbeelding werkt dit om bijvoorbeeld een mail te versturen?
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2020-01-29 om 23.25.47.png
    Schermafbeelding 2020-01-29 om 23.25.47.png
    122,7 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
Sorry Post 11 is voor mac ik probeer nu op mijn iPhone.
Op uw iPad uw foto selecteren en ik denk onderaan staat een vierkantje met Pijl omhoog.

Klik daarop en je kan dan kiezen voor Berichten, e-Mail enz...
 

Bijlagen

  • 69-568x194.jpg
    69-568x194.jpg
    4,9 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
Helpers...heb het momenteel even te druk...huis schilderen ,behangen. Maar weekend ga ik eraan verder . Ik laat u mijn tobbende voortgang weten,
Alvast bedankt
 
alle helpers op mijn vraag bedankt, heel veel geleerd de werking van de Icloud. ik heb alle foto's weer terug gevonden en op mijn externe HD opgeslagen, was wel een ZIP bestand geworden , maar daar deze kreeg ik makkelijk als JPG foto's terug op schijf.
Nogmaals bedankt voor deze.!!!!
Alleen al mijn nieuwe foto's op mij Samsung S6 iphone kan ik weer niets mee doen , zijn dus niet te delen of als email te versturen. wat daar oorzaak van is ????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan