Upgraden Dell Inspiron 15 7577 Gaming Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelDulos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2020
Berichten
3
Ik heb een 2e hands laptop gekocht en nu weet ik dat ik hem kan upgraden ik heb hier alleen wat hulp bij nodig, het gaat hier om een Dell Inspiron 15 7577 Laptop.

Er zit 8GB in maar ik geloof dat er maximaal 32GB in kan alleen weet ik niet welke RAM geheugen ik moet kopen, na wat onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat er verschillende RAM geheugen zijn die ik kan gebruiken, maar zou graag willen weten welke ik het beste zou kunnen gebruiken.

De keuzes zijn zoveer ik weet DDR4-2400 SODIMM, DDR4-2666 SODIMM en DDR-4 3200 SODIMM, nu ben ik niet thuis in het hele RAM gebeuren, maar wil dat zeggen dat de laatste optie DDR-4 3200 SODIMM de beste optie is, of past dit niet in mijn laptop?

Daarnaast kan ik er 2 harde schijven in Plaatsen, hier wil ik gaan voor SSD schijven, maar ook daar ben ik niet zeker van welke ik moet kiezen, er zijn volgens mij 2 verschillende SSD's en ik moet er 1 van ieder kiezen, geloof ik, maar weet dit dus niet zeker, en wat is het maximale limiet wat ik dan kan plaatsen qua opslag ruimte?

Verder zit er een Geforce GTX 1050 videokaart in, kan deze geüpgrade worden? Of is deze niet-upgradebaar.

Ik weet normaal gesproken best veel wat betreffende computers, maar dit zijn vragen waar ik echt geen antwoord op weet, daarom hoop ik dat mede tweakers mij hierbij kunnen helpen en adviseren.

Alvast bedankt
 
Mede Tweakers? ;-)
Dit is mede-Helpmij'ers zal je bedoelen. Maar als je (naar mijn waarschijnlijkheid) toch aan het crossposten bent, laat ook even de link naar je topic op Tweakers zien.
 
Yep, dat is degene die voor mij gereserveerd staat, voor morgenavond, de reden dat ik voor die heb gekozen is mede door de afstand en de prijs.
 
Tip volgende keer: Post dit soort berichten pas als je hem hebt..... sommige verkopers zijn gevoelig voor "late overbieders..". en dan krijg je mogelijk een mailtje dat de verkoop toch niet doorgaat..
Het was een eitje om hem te vinden obv de titel alleen al en je was ook eerlijk in het antwoorden.
https://www.marktplaats.nl/l/computers-en-software/laptops-en-notebooks/q/dell+inspiron+7577/
En volgens Google stond ie al eerder te koop voor 500 euro.... bij mij hit 1 daar


Op het forum hier zou je alle berichten nog weg kunnen halen. Bij Tweakers niet, hooguit je eigen tekst aanpassen.
Helaas heb ik wel eens gehoord dat het bij bepaalde verkopers zo liep, dat zegt NUL over de persoon waar jij hem gekocht hebt.
Als je iets via V&A van Tweakers koopt kun je wel de reviews over die persoon lezen, das kan een voordeel zijn tov Marktplaats.

ik heb zelf bij totaal iemand anders van Tweakers ook een 2e handse Inspiron gekocht voor mijn zwager, maar die Tweaker heeft ook een shop, dus nog wat garantie, maar staat op V&A onder zijn eigen Tweakers naam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan