Autoradio herkent USB stick niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Berichten
1.233
Ik was begonnen met een heel aantal mp3's te kopiëren naar een nieuwe USB stick. Nu blijkt die niet afspeelbaar in de autoradio. Autoradio is 8 jaar oud. Stick 64 GB en bestandssysteem exFat. Iemand een idee hoe ik het probleem best oplos? (Kan alleen herformateren naar NTFS)
 
Hallo

Het zou mij sterk verwonderen , dat een merkloze " de autoradio" van 8 jaar oud een u.s.b. stick van 64 GB zou ondersteunen ...

Probeer eens met een meer realistische grootte van u.s.b. stick ... 4Gb b.v.b. ...

Handleiding van dit merkloze toestel eens lezen kan ook verhelderend zijn ...

Peter
 
Is er onderhoud aan je auto geweest. Is je accu los geweest (of heb je een andere accu) en is deze van de stroom afgehaald. Kan een oorzaak zijn. Systeem beetje ontregeld.
 
ExFat is ook een probleem. Je stick moet geformatteerd zijn in FAT32 om in oudere radio's te werken.
 
Is er onderhoud aan je auto geweest. Is je accu los geweest (of heb je een andere accu) en is deze van de stroom afgehaald. Kan een oorzaak zijn. Systeem beetje ontregeld.

Een jaar geleden andere accu. Maar andere USB doet het nog. Ga de bestandssystemen van verschillende sticks eens controleren.
 
Nu vernomen dat een 64 GB stick niet zo kan geformatteerd worden, tenzij je partities maakt. Ik ga een andere stick gebruiken, ik plan geen reis om de wereld :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan