Gebruikersaccountbeheer per programma instellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kostenzer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Berichten
2.477
Office versie
WordPerfect Office 2021
Hallo,

Het gebruikersaccountbeheer vraagt bij een paar programma's (app's) iedere keer om een toestemming om wijzigingen aan te mogen brengen aan het apparaat.
Is het mogelijk dit per programma te regelen zodat je, bij de zelf aangegeven programma's, die toestemming van te voren voor altijd kunt geven?
Ik heb nog even bij rechten gekeken maar daar kom ik, door gebrek aan kennis, niet verder mee. Ik weet ook niet of dat de goede weg is.

Ik heb hier gezocht, maar tot mijn verbazing is hier niets over te vinden. De meeste posts over gebruikersaccountbeheer zijn ook meer dan 10 jaar oud.

Ben benieuwd wat hier over te vertellen is.

mvg

Rob
 
Leuk te weten dat dit kan:thumb: maar zelf vind ik het te bewerkelijk en zet de UAC maar helemaal op "nul". Ik had hem afgelopen week op mijn desktop een streepje hoger gezet maar dan blijf ik klikken. Op mijn laptop echter, waarmee ik internetbankier, staat hij wel op het op één na onderste streepje.
 
Ik heb het ook op 0 staan op alle 3 pc's waar ik mee werk hier thuis, ik vind het hoogst irritant.
Ik begrijp de aanwezigheid en het nut ervan wel maar het is aan mij niet besteed zeg maar...:D
 
Uitschakelen.....
Ach het is handig als er wat onverwachts gebeurt. Ik heb UAC op het een na onderste niveau staan.
De link van scrapheap ga ik eens bestuderen.
Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan