• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kolom met verschillende teksten, koppelen in andere kolom

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraaijennest

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2001
Berichten
645
Ik wil graag in Kolom B verschillende behandelingen aan kunnen geven, met in kolom C een tijdsduur en zodra ik een bepaalde behandeling met de tijdsduur ingeef dat er automatisch in kolom F een bedrag komt te staan.

Vraag Helpmij.JPG

Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.
 
ik en nog vele anderen, maar plaats een bestand ipv een screenshot.
 
en waar vinden we de tarieven per minuut/uur/.......?
 
De bedragen staan toch in de kolom F?

Mijn vraag is dat als ik in kolom B een bepaalde optie selecteer Bijv massage én tijdsduur 30 bijv dat de prijs van € 15,00 automatisch gevuld wordt
 
Mijn vraag is dat als ik in kolom B een bepaalde optie selecteer Bijv massage én tijdsduur 30 bijv dat de prijs van € 15,00 automatisch gevuld wordt

en waar moet dat dan ingevuld worden?
 
Qoute: Ik wil graag in Kolom B verschillende behandelingen aan kunnen geven, met in kolom C een tijdsduur en zodra ik een bepaalde behandeling met de tijdsduur ingeef dat er automatisch in kolom F een bedrag komt te staan.

Het bedrag wat in F staat nu als voorbeeld moet dus automatisch gevuld worden ....
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je zoiets bedoelt.
 

Bijlagen

  • behandel mij.xlsx
    21,2 KB · Weergaven: 29
Hoi popipipo

Zoiets bedoel ik ja. :thumb:

Maar ik wil gewoon naar vaste prijzen verwijzen. (Dus heeft niets met het aantal minuten te maken)
Heb het even in excel aangepast.

Als ik bijv. in kolom B behandeling massage 20 invul zou het mooi zijn dat daar de koppeling is in kolom C van 20 min.
Maar dat is niet persé nodig de andere koppeling vind ik belangrijker.

Als ik dus in kolom B massage 20 invul dat dan in kolom F gelijk € 25 komt te staan.
Als ik in kolom B combi 1 -50 invul dat dan in kolom F gelijk € 50 komt te staan.
Enz...

Dus als de tabel nog uitgebreid gaat worden met al mijn behandelingen, dan ook de vraag hoe ik dat dan ook moet doen, als de formule dan dadelijk wel goed is.
 

Bijlagen

  • behandel mij.xlsx
    21,6 KB · Weergaven: 28
Kan ik dat nu ook voor elkaar krijgen met de minuten ?

Dus als ik massage 30 ingeef dat bij uur automatisch 00:30 komt te staan?
Als dat niet kan, sluit ik de vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan