Firefox verwijderen van oude pc en nieuwe installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henke

Verenigingslid
Lid geworden
7 dec 2004
Berichten
383
Ik het een pc weggegeven met daarop Firefox met mijn account en al de bladwijzers enz.
Nou wil ik Firefox met al mijn gegevens van de oude pc afhalen en opnieuw weer installeren maar dan pakt hij gelijk weer alle bladwijzers op van mijn account.
Ik wil dus een nieuwe Firefox plaatsen met een nieuw ander account van de nieuwe bezitter van de pc zonder dat hij al mijn gegevens krijgt.

Vraag is : hoe moet ik dat doen zonder dat ikzelf mijn bladwijzers verlies?
 
Maar ben ik dan niet al mijn bladwijzers kwijt?
 
Ik bedoel, als ik Firefox verwijder op deze manier en weer opnieuw installeer komen dan niet al mijn bladwijzers weer terug in die nieuwe Firefox.
 
OK Bedankt voor de snelle reactie.
Inderdaad exporteren daarna verwijderen en opnieuw installeren met een ander account. Daarna op mijn eigen pc weer Importeren. (eheh,denk ik)
 
Ik kan ook sync uitzetten voor die oude pc.
 
Tip en les 1: voordat je een pc weggeeft, alles er vanaf halen behalve het besturingssysteem.
Of gewoon een kale pc weggeven zodat de nieuwe eigenaar alles zelf weer vers kan installeren.

Als de pc bij de nieuwe eigenaar jouw FF er nog op heeft staan, dan kan hij overal in.

Of heb je die oude pc nog in bezit?
Dan is het heel makkelijk, exporteer alle bladwijzers, zet dat op een sticky, op je nieuwe pc installeer je FF en importeer je het bestand met al je bladwijzers.
Zorg er wel voor dat je niet kan syncen naar de oude pc. https://support.mozilla.org/nl/kb/hoe-stel-ik-sync-mijn-computer#w_een-apparaat-uit-sync-verwijderen

(ik vraag mij toch even af, je hebt toch geen account nodig bij FF? Dat heb ik hier niet. )
 
Laatst bewerkt:
Als je Sync wilt gebruiken heb je volgens mij een account nodig.

Maar met alle de goede tips is het gelukt.
Bedankt voor de reacties:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan