Windows10 update naar V1909 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

deejayy

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2000
Berichten
201
ik heb WIN10 1903 en wil updaten naar 1909.
Via de normale update lukt het niet dus probeer via de Windows Assistant.
Het schermje komt op en ik ga akkoord.
Na 2 1\2 uur staat de voortgang nog steeds op 0 %.
Wat te doen?
 
Wat lukt er niet aan via de normale update? Wat gebeurt er?
 
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
Zet 'm op een USB stick, start ermee op via de bootmenu key, selecteer de UEFI USB stick indien een UEFI systeem en probeer de upgrade dan, neem wel de juiste versie, home of pro, 32 of 64 bit.

Als dit kon dan had ik deze vraag niet gesteld. Het gaat er om dat de download niet werkt dus valt er weinig op een USB-stickie te zetten.

Wat lukt er niet aan via de normale update? Wat gebeurt er?

Normaal zou zijn dat je de update automatisch krijgt.Dat gebeurt dus niet. Nu is er een Windows assistant die de update kan laten installeren maar dat werkt dus ook niet helaas.Er wordt dus niets gedownload.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft niks met Snel opstarten of Slaapstand te maken.
De upgrade naar v1909 is nog steeds niet voor iedereen beschikbaar, deze wordt in fases beschikbaar gesteld maar op basis van welke criteria is mij een raadsel.
Afgelopen donderdag nog meegemaakt na een upgrade naar v1903.
Ook na >10 x handmatig Windows Update starten wilde de upgrade naar v1909 niet komen......
Heb intussen alle 3 pc's hier in huis wel op v1909 draaien...
 
Als dit kon dan had ik deze vraag niet gesteld. Het gaat er om dat de download niet werkt dus valt er weinig op een USB-stickie te zetten.

Doe je toch iets niet goed want ik kan hier prima de media creation tool downloaden en daarmee W10.
Succes ermee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan