Geen internet-e-mail ontvangst

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinSr

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
122
Hallo,
Ik heb sinds 2 dagen geen internet/e-mail ontvangst. Het is geen storing van mijn provider zit hem echt in de PC.
Wie kan mij helpen.
In afwachting

MartinSr
 
Erg veel info geef je niet....
Hoe wordt er verbinding gemaakt met je modem/router, via netwerkkabel of WiFi..?
Heb je deze modem/router al eens een paar minuten van de stroom af gehad en na het weer aansluiten van de stroom gekeken of er verschil is in functioneren..?
Waarop baseer je je opmerking dat het niks met je provider te maken heeft...?
 
Erg veel info geef je niet....
Hoe wordt er verbinding gemaakt met je modem/router, via netwerkkabel of WiFi..?
Heb je deze modem/router al eens een paar minuten van de stroom af gehad en na het weer aansluiten van de stroom gekeken of er verschil is in functioneren..?
Waarop baseer je je opmerking dat het niks met je provider te maken heeft


Verbinding wordt gemaakt modem via netwerkkabel. In het verleden zelfde storing gehad toen heeft een kennis van mij dit verholpen. Kennis woont hier niet meer. Dus andere oplossing.
Heeft toen storing verholpen via PC.

MartinSr
 
Welke foutmelding/error? Screenshot? Is WLM standaard ingesteld?
 
Voor het account Home (???) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden.
De host pop.ziggo.nl kan niet worden gevonden. Controleer of de naam van de server correct is uitgevoerd.

Server: 'pop.zoggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CC0D
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd (SSL):Nee
Socket-fout : 11001


Bovenstaande is de melding bij e-mail
 
Modem 10 minuten van stroom afgehaald en daarna weer aangesloten.
Geen internet en e-mail.

In afwachting

MartinSr
 
Bel die kennis even en vraag hoe hij het destijds opgelost heeft. Lijkt mij veel handiger.
 
Zijn er druk mee bezig. Internet al weer terug gehad maar bij opstarten weer verdwenen.
Ligt waarschijnlijk aan netwerkkaart.
Wordt vervolgd.

Op dit moment weer internet. Afwachten voor hoe lang. Het zit'm waarschijnlijk in de netwerkkaart.

Bedankt een ieder voor de snelle reacties.

MartinSr
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan