Uw organisatie heeft auromatsch updat uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Berichten
371
Beste Helpmi
Ik hoop dat ik op deze plaats de goede vraag stel n.l
Ineens krijg ik de melding Uw organisatie heeft de automatische updates van Windows uitgeschakeld.
Maar ik heb helemaal geen organisatie. Ik heb op het internet gezocht en er schijnen meerderen met dit probleem te zitten.
Heb ook gezocht hoe ik deze kon verwijden en heb wel het volgende gevonden op het internet.
HKEY_LOCAL_MACHINE-Software\Policies\Microsoft\Windows\CurentVerion\PushNotification. en daar moest dan DWORD waarde NoToastApplicationNotification op 0 zetten.
Maar helaas staat PushNotification niet onder CurentVersion.
Weet een van jullie hoe ik deze vervelende melding kan verwijden.
Vr GR Mammoth
 
[QUOTE=Spocky Bedankt voor de reactie. Maar malwarebytes heeft het niet opgelost.
In Bijwerken en beveiliging staat in rood Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd.
Hopelijk heb je nog een andere mogelijkheid om dit op te lossen.
 
Inderdaad heel internet staat vol van die meldingen. Sommige 70 post's! Weer zo'n flauwekul melding van Microsoft waar je niets aan hebt. In plaats van een melding te doen en zelf met een oplossing te komen, laten ze de mensen weer uren en uren zelf bezig zijn met die onzin. Lees het volgende eens. Fix Some Settings are Hidden or Managed by Your Organization.
 
Laatst bewerkt:
Senso;Bedankt voor deze link, kan er nu ff niet mee aan de gang gaan.
Moet erg voorzichtig zijn omdat mijn Engels bar slecht is.
Ik doe bericht wat de uitslag is gewoden.
Vg Gr Mammoth
 
Mammoth,
laat je browser alle engels vertalen naar het nederlands!
 
Dat is een goed idee en dat kan tegenwoordig met een hele pagina door het plakken van de link in de vertaler.
 
Senso Volgens mij is het nu opgelost, Heb je link vertaald en Gpedit gedaan en de aanwijzinge opgevolgt.
Schijn het goed gedaan te hebben want die rode melding van "Uw organisatie heeft de automatisch update uitgeschakeld" is foetsie.
Ik bedank ieder die mij advies heeft gegeven.
Vr Gr Mammoth
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan