JBL Everest Elite 750 NC wordt niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.897
Beste mensen,

M'n JBL Everest Elite 750 NC (Bluetooth hoofdtel.) - wordt niet gevonden via zoeken op desktop W10.

Laptop en smartphone wel.

Wat kan ik nog proberen?

Veel dank weer!

JBL.jpg
 
Heeft die desktop wel Bluetooth dan...?
Want je laptop en smartphone zullen wel via het netwerk gevonden worden maar Bluetooth is iets heel anders, niet elke pc heeft dat aan boord.
Dat is meestal een optie van het moederbord ( vaak i.c.m. WiFi ) of je moet een losse Bluetooth dongle op de desktop hebben aangesloten.

Kijk eens bij Apparaatbeheer of daar een Bluetooth adapter / dongle tussen staat..?
 
zou idd het geval kunnen zijn. Windows biedt standaard wel de Bluetooth mogelijkheid, maar ik moet natuurlijk wel de hardware hebben.
Toch verbaast het me dat ik op bluetooth hardware kan zoeken via m'n desktop en de JBL niet gevonden worden.

Zal straks nog 'ns kijken bij Apparaatbeheer.
 
Laatst bewerkt:
Ook belangrijk, dat de headphone niet reeds gekoppeld is aan een ander device, dan zal deze ook niet worden gevonden.
 
Ok, op datzelfde moment, nee dat is niet het geval.

Vermoed idd dat het is zoals Scrapheap schrijft, mijn machine heeft geen Bluetooth hardware aan boord.
 
Dat kun je zelf nakijken in Apparaatbeheer zoals in mijn 1e reactie aangegeven maar dat heb je blijkbaar niet gedaan...:rolleyes:
 
Owwww sorry Scrapheap, écht helemaal vergeten - vlieg alle kanten uit en het was even 'n probeersel.

Maar nu dan gezocht en bekeken; blijkt wél aan boord te zijn:

BT1.jpg

BT.jpg

Dus toch wel vreemd dat ie niet gevonden wordt..
 
In dat geval zou ik toch de handleiding van die koptelefoon er eens bij pakken en nakijken hoe je dat apparaat "zichtbaar" maakt voor de pc en hoe het koppelen in z'n werk gaat...
Het probleem zou ook nog veroorzaakt kunnen worden door verschillende Bluetooth versies...die van de JBL zal waarschijnlijk nieuwer zijn als van de pc..
Dat lees ik wel vaker op internet....Google er maar eens op..
 
Daar ben ik van op de hoogte! Die verschillende BT versies. Dat zal 'm ook zijn, vermoed ik.

Toch gaat het weer harder dan hard. M'n PC is 2 isch jaar oud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan