Laptop met verwisselbare batterij

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Berichten
257
Welke merken verkopen nog nieuwe laptops met een verwisselbare batterij?

Ik wil een nieuwe laptop kopen hoofdzakelijk om thuis te gebruiken en om zo ook de batterij te sparen. Want de batterij van mijn huidige laptop werkt al na iets meer dan 4 jaar niet meer.
 
Tis maar wat je onder verwisselbaar verstaat...
De meeste laptops kun je de accu verwisselen nadat je een klepje open geschroefd hebt, zo gepiept.
Nog sneller gaat het met laptops waarvan de met een schuifje oid de accu te ontgrendelen de accu verwisselen kan.

De laatste categorie zie je vooral bij de wat duurdere laptops, veel Dells hebben dat.
Ik koop ze refurbished (Latitude model) om dat ze erg stevig en voor mij goed zijn, accus idd losklikbaar en ook goed verkrijgbaar. Nieuw vind ik ze (te) duur.
Anderen weten vast hoe het bij de andere merken zit.
 
genoeg, denk ik als je even langs de media markt gaat of een computer winkel. Online zal het wat lastiger zijn omdat de beschrijvingen vaak niet zo specifiek zijn over de accu.
 
Tis maar wat je onder verwisselbaar verstaat...
De meeste laptops kun je de accu verwisselen nadat je een klepje open geschroefd hebt, zo gepiept.
Nog sneller gaat het met laptops waarvan de met een schuifje oid de accu te ontgrendelen de accu verwisselen kan.

De laatste categorie zie je vooral bij de wat duurdere laptops, veel Dells hebben dat.
Ik koop ze refurbished (Latitude model) om dat ze erg stevig en voor mij goed zijn, accus idd losklikbaar en ook goed verkrijgbaar. Nieuw vind ik ze (te) duur.
Anderen weten vast hoe het bij de andere merken zit.

Het is een laptop met een schuifje dat ik bedoel. Maar ik denk dat ik inderdaad eens naar een winkel ga om zo te controleren welke merken er nog een verwisselbare accu hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan