Wordopdracht Berekenen geeft niets of de voorlaatste copy

Status
Niet open voor verdere reacties.

PietHein2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2013
Berichten
1
Van einde Windows 7 op een desktop naar een laptop met Windows 10.
Laptop inclusief Windows 10 gekregen. Thuis heeft iemand een aantal programma’s erbij opgezet, zo ook nog mijn oude vertrouwde MS Office 2007 Home & Student.
Was eerst een hopeloos gedoe met de schuifpad & knoppen. Waardeloos. Alles ging mis op het scherm één warboel. Ben behept met bevende vingers vanwege een tremor.
Na een muis aangesloten en de schuifpad uitgeschakeld te hebben, leek alles goed te gaan, maar was het onheil m.i. reeds geschied.

Alles leek het in Winword 2007 goed te doen.
Bij het inrichten van Werkbalk Snelle toegang was er bij mij iets misgegaan met schuifpad+knop waardoor de opdracht Berekenen wel de knop in de werkbalk liet zien, maar de opdracht niet correct uitvoerde.
Als resultaat gaf Berekenen een leeg veld of de voorlaatste copy.

Onder Windows 7 heeft Berekenen in deze Wordversie(2007) altijd goed gewerkt.
Daarom MS Office 2007 gedeïnstalleerd en een dag later weer geïnstalleerd, het resultaat bleef helaas onveranderd. ..en dit enkele malen herhaald. Geen verbetering. Dus hiermee gestopt zinloos.
Mijn vraag: Hoe dit op te lossen???.....................
• Volgens mij is er in Windows 10 iets opgeslagen over/door/tijdens mijn uitglijder op het schuifpad wat bij deïnstallatie niet wordt weggehaald.
Als er ergens bij deïnstallatie deze fout niet uit een register gehaald wordt, hoe is dit te herstellen? Welk register is dat en waar te vinden? Is er een tooltje voor om het windows-10-register op te schonen?

• Ruim 20 jaar geleden heb ik ook wel eens gewerkt met VBA. Evt. zou ik, wanneer iemand mij van de code voor Berekenen kan voorzien, bij de knop een macro kunnen maken. Dan zou ik ws. ook al geholpen zijn.
• ……..

Wie weet het...?

Met vriendelijke groet, PietHein2
 
Dit is niet het goede forum voor vragen. Dit forum is bedoeld voor eigengemaakte voorbeelden die je wilt delen met andere gebruikers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan