update McAfee ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanmars

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2020
Berichten
4
hallo ,

ik heb een legale betaalde versie van McAfee .

ik denk dat er een update is geweest , maar sinds een tijdje staat McAfee zo verschrikkelijk strak afgesteld dat zelf een "words" document in een mailtje niet meer open gaat.
McAfee denkt dat echt alles een virus is.

ik heb van alles geprobeerd om dit te kunnen aanpassen , maar word er echt niet wijzer van. ?.

iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen ?

alvast bedankt !!
 
Wat heb je al aangepast?
 
Wellicht eerst document slepen/kopiëren/verplaatsen naar bureaublad > Rechtermuisknop > Scannen met McAfee dan is het veiliger. Overigens vind ik wel goed dat dat McAfee dat blokkeert, immers alle links en bijlagen in e-mails zijn een bedreiging!
Kijk even hier naar.

Er zijn nog steeds organisaties, instellingen en bedrijven die doodleuk nog links in e-mails zetten en ook om in te loggen!
Men weet dat criminelen e-mails en websites namaken en als je dan via een dergelijke link inlogt, log je in op een fakewebsite en geef je in feite je wachtwoord. Dank u bedrijf, instelling, organisatie voor de hulp aan criminelen!
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor je reactie, maar ben eigenlijk op zoek naar een instelling van macAfee waar ik zelf kan aangeven wat ik wil binnenhalen/downloaden. zoiets als een spelletje of een filmpje van youtube. niet zoals nu , nu kan ik niets downloaden...
 
van alles gegoocheld, diverse aanpassingen geprobeerd, kan geen foto , filmpje of wat dan ook downloaden....
 
Kijk eerst eens of je wat van de basisstappen kunt/moet uitvoeren. Aangezien het een betaalde versie is, neem via het programma contact op (chat) met McAfee. Geef aan dat je niet kunt downloaden/wat het probleem is en dan moeten ze je helpen. Eventueel met opnieuw installeren, browsers resetten of computer overnemen en de zaak in orde maken. Doen ze dat niet, programma er af gooien en neem een ander programma.

Maak wel eerst systeemherstelpunten en een systeemkopie met bootmedium en data-backups op externe HDD's.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt ook mij de meest logische optie aangezien virus-scanners wel een optie bieden om een bepaald bestand als "uitzondering" te labelen maar je kunt niet kiezen voor een bestandstype, bijv. .mp4 of .doc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan