Dosbox-0.74-3

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericroodhooft

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2013
Berichten
253
Beste leden, ik krijg mijn bridge uitslagen berekening niet open, voeg de mount in en c c ;\ bridge, dan geeft hij aan dat bridge niet bestaat, ik heb dit van een andere pc gekopieert op usb stick, ligt daar het probleem?
help please

IK bedoel doelde wel mount spatie c spatie :\ bridge
Sorry is Mount c c:\bridge
sorry voor de last !!

mvg, Eric
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, verder kan je in het vervolg ook je bericht bewerken.
 
SORRY,
Maar dan zegt het program dat bridge niet bestaat, kan je mij verder helpen aub
Eric
 
Beste PHP4U,
ik dacht dat deze forum was om mensen te helpen, niet iedereen is zo bekwaam als jij of jullie !!!!!
grt, Eric
 
Als die gegevens nog steeds op die USB stick staan dan zal de driveletter niet C zijn.
Dus niet C:\Bridge maar een andere letter in plaats van C.

Verder was de opmerking van PHP4U in #4 een goed bedoeld advies, geen negatieve kritiek.
 
Laatst bewerkt:
He Edmoor,
ik ken daar niets van, welke letter moet ik dan zetten, heb al van alles geprobeerd,
fijne dag nog, Eric
 
Geen idee op welke letter je USB-stick staat. Kijk eens bij 'Mijn Computer' in Windows. Daar zal je jouw USB-stick vast wel herkennen.

Overigens, je kan uiteraard verwachten dat ik ook 's nachts ook mijn nachtrust nodig heb. Ook dan is het niet zinvol om opnieuw een bericht aan te maken. Als je op het forum iets toe te voegen hebt aan je laatste bericht zonder dat iemand nog gereageerd heeft, kan je ook je bericht wijzigen. :)
 
Laatst bewerkt:
Het geeft verder niks hoor. ;-)
Hopelijk kan je nu je Bridge-programma wel vinden.
 
Wel, mijn usb stick staat op D, heb dat aangepast en toch zegt hij bridge bestaat niet?
grt, Eric
 
En de map bridge bestaat wel op die USB stick?
 
Laat hier eens een scherm afdrukje zien van de inhoud van die USB stick.
 
In dat plaatje is in ieder geval geen map met de naam bridge te zien.
Maar je laat ook niet de mappen zien omdat er te ver naar beneden is gescrolled.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde dus de inhoud van die USB stick zoals deze in Windows is te zien waarin dan ook de mapnamen worden getoond.
 
Laatst bewerkt:
Die pijl verwijst naar een foto in JPG formaat. Dat is geen programma.
 
Dat is de DOS-box, zoals je ziet.
Maar daarin wou je toch een Bridge-programma starten?
Die heb je uiteraard nodig.

Voor het gemak kan je ook afbeeldingen op Www.imgbb.com plaatsen, en deze hier delen. Dat scheelt steeds het downloaden van documenten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan