• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Actieknoppen werkend maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor het invoeren van de facturen kun je dezelfde layout als van de offertes gebruiken.

Voor het invoeren van meer/minderwerk ook, alleen optionbuttons toevoegen voor meer- of minderwerk.
 
Optionbutton = false of true.

Met "" maak je een aangevinkt optionbutton grijs en een niet aangevinkt optionbutton grijs aangevinkt.
 
@AD1957
Bedankt Albert, super geholpen. heb het voor elkaar gekregen. snap het nu zelf ook wat beter.
inderdaad goed kijken en even doorhebben.

nu heb ik nog 1 klein dingetje wat ik niet snap.
de berekening doet het niet helemaal goed. in de code staat gewoon netjes *0.09 en 0.21 maar zodra ik een bedrag boven de € 100 euro invoer gaat die rare dingen doen. (zie bijlage)
hij geeft in de invoerlijst wel netjes het bedrag aan als je op 9 of 21 % drukt
 

Bijlagen

  • nacalculatie - rekenfout.xlsm
    86,2 KB · Weergaven: 21
gebruik eens CDbl(textbox.value) ipv. VAL(textbox.value)

p.s. Begrijp alleen niet waarom je weer bent teruggegaan naar de oude Forms.
Nu kun je enkel offertes, facturen, invoeren met alleen 9 of 21 procent BTW.
 
Er gaat nog wel meer fout, voer maar eens bedragen in met iets achter de punt/komma.
 
ik zie het nu ook ja,
helaas met de CDbl werkt het niet..

ik ben weer terug gegaan naar de oude forms omdat ik alles ga splitsen en niet noodzakelijk om 9 en 21 tegelijk in te voeren.
 
het gaat eigenlijk alleen maar mis als er een komma of punt in komt te staan denk ik zo.

dan doet de berekening in het invoerveld het wel maar de uitkomst is dan alsnog niet goed...:confused:
 
Laatst bewerkt:
Invoer BTW 9/21% splitsen, waarom? Jouw keuze, maar geeft toch extra werk.
Controleer alle textboxen maar eens goed op Format en Replace dan komt het wel goed.
 
Je kan de invoer gewoon via het numerieke toetsenbord incl. de punt invoeren.

Alleen Factuur_form voor je gedaan.
Ik heb er niet teveel aandacht aan besteed, het meeste wat werkte heb ik gewoon laten staan.
 

Bijlagen

  • nacalculatie - rekenfout.xlsb
    73,6 KB · Weergaven: 15
Helemaal top!! @HSV
heb het nu helemaal werkend!:thumb::D
@AD1957
jij ook super bedankt, zonder jou was ik al nooit zo ver gekomen!!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan