bestand tegen betaling laten downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Misschien is deze rubriek niet helemaal de meest geschikte, maar ik kon geen rubriek vinden die meer geschikt is.

Ik heb, als consument, een e-book gemaakt en wil deze tegen betaling ter download aanbieden op een website. Welke legale mogelijkheden heb ik hiervoor?

Vriendelijke groet,
Guido
 
Wow, werkt Google niet meer ofzo? :rolleyes:

Ik zie je zoveel vragen stellen welke in de meeste gevallen echt eenvoudig op Google te vinden zijn.
Heb je hier al op gekeken? https://www.google.com/search?q=e-book+verspreiden

Forums zijn leuk, maar iets waar je zelf op kan Googlen en oriënteren is in mijn ogen toch echt iets wat je zelf kan doen.
Wij zijn toch niet bedoeld om je 'huiswerk' te doen?

Een beetje zelfredzaamheid mag heus wel... :)
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, Google werkt prima, maar geeft mij geen goede informatie. Ik had al gezocht op
e-book aanbieden
e-book verspreiden
e-book verkopen
maar ik ben geen link tegengekomen van een dienstverlener of iets dergelijks die mij kan helpen.
 
Ja hoor, Google werkt prima, maar geeft mij geen goede informatie. Ik had al gezocht op
e-book aanbieden
e-book verspreiden
e-book verkopen
maar ik ben geen link tegengekomen van een dienstverlener of iets dergelijks die mij kan helpen.
Ik wil niet bot zijn ofzo, maar ik heb in 3 minuten tijd al een handje vol gevonden via die en wat soortgelijke zoekopdrachten.
Je bent blijkbaar niet de enige die dit ooit gevraagd heeft.
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel betaal je dan?
 
Ik heb, als consument, een e-book gemaakt en wil deze tegen betaling ter download aanbieden op een website. Welke legale mogelijkheden heb ik hiervoor?

Is dit een huiswerk vraag ?
 
Als wederverkoper bij bol.com of verkopen via marktplaats.nl

Hier (klik) lees je meer info over verkopen via bol en/of amazon.

Guido, met alle genoemde mogelijkheden in dit topic kan je vraag denk ik op opgelost worden gezet.
 
Geen idee wat de commissie is, maar als je een boekje hebt wat niet al te veel zal kosten, en daar gaat de commissie er ook nog eens vanaf, houd je niet veel over.

Promoten kan je zelf ook, maak een advertentie op MP of op diverse FB groepen.Gooi het op Instagram of twitter. Social Media en andere opties genoeg.
 
Geen idee wat de commissie is, maar als je een boekje hebt wat niet al te veel zal kosten, en daar gaat de commissie er ook nog eens vanaf, houd je niet veel over.
"De wet van grote aantallen" is bij een ebook zeer moeilijk. Je hebt gelijk, veel promotie is nodig :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan