website .com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand wat de website is van .com , de organisatie die zich bezighoudt met de registratie van .com domeinnamen?

Ik begrijp jouw vraag niet.

Als je een domeinnaam wil aanvragen dan ga je naar een Domein & Webhostingbedrijf.
Een voorbeeld is: transip.
Daar kunt je een .nl, .com en/of een .eu kiezen.
Is een domeinnaam dal in gebruikt dan zie je vanzelf.

Klikt bij .com op Meer informatie

Schermafbeelding 2020-02-15 om 19.17.11.jpg

dan wordt je verder verwezen naar meer informatie daarover.
 
Met welke reden wil je dat weten?
Ik kan mij niet voorstellen dat een particulier of bedrijf er wat mee doet.
 
Het wordt momenteel onderhouden door Verisign. Registraties worden verwerkt door registrars die door ICANN zijn geaccrediteerd.

Maar waarom wou je dat weten?
 
Het wordt momenteel onderhouden door Verisign. Registraties worden verwerkt door registrars die door ICANN zijn geaccrediteerd.

Maar waarom wou je dat weten?

om eens de gedragscode te lezen, hoe veilig is een .com domeinnaam , kan je een .com domeinnaam kwijtspelen zonder dat je er iets kan aan doen, . ..
 
In principe veilig ten:shocked::d zij je ze hacken. Ieder domeinnaam is er maar een van (is Uniek) . En ja je kunt hem kwijtspelen als ze je wachtwoord weten te achterhalen en/of hacken en nog veel meer smerige trucjes toepassen.

Er zijn nog tientallen voorbeelden over het verwijderen van websites, bijvoorbeeld terror, Haat, rassendiscriminatie enz en enz waar jij geen invloed op hebt. Het ligt eraan wat het is. Ze kunnen je er zo van af kikken.

nog meer voorbeeldjes. https://nl.wikipedia.org/wiki/Internetcensuur

Veel landen hebben een vreselijke censuur.
 
Laatst bewerkt:
om eens de gedragscode te lezen, hoe veilig is een .com domeinnaam , kan je een .com domeinnaam kwijtspelen zonder dat je er iets kan aan doen, . ..
Volgens mij heeft Verisign weinig ermee te maken. De registrar heeft daar mogelijkheden voor.
 
Laatst bewerkt:
De persoon die het .com domein registreert is daar verantwoordelijk voor, o.a. d.m.v. tijdige betaling van de verlenging en door ervoor te zorgen dat er vanaf het domein geen illegale activiteiten plaats vinden zoals het verspreiden van malware, aanbieden van nep-artikelen, drugs etc.
In zo'n geval kan de site offline gehaald en het domein overgenomen worden door een overheidsinstantie als FBI e.a.
 
.. Of door de registrar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan