reclame op mijn smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
288
Hallo,

Ik heb een smartphone galaxy A5, android 6.0.1 en zodra ik hem ontgrendel verschijnen er heel veel reclames, hoe kan ik dit oplossen?

Groetjes Ria
 
Kijk eens welke app's je hebt geinstalleerd. Ergens heb je een app die reklames toont.
Zoek uit welke dit is, dien een misbruikrapport in bij Google, en profit!
Vaak zijn dit spelletjes.
 
Een bepaalde app maakt misbruik en tegen reclame kan je natuurlijk niet protesteren bij Google. Zelfs niet wanneer dat iets simpels is als een zaklampje. Instellingen veranderen (link van de "klik") helpt natuurlijk ook niet. Je zou de apps die je hebt moeten openen om te zien welke de zelfde reclames tonen. Soms kan je in de bovenhoek van de reclame tikken om uit te vinden welke dat doet. Anders bekijk je de lijst van geïnstalleerde apps in Playstore en dan lees je opnieuw de beoordelingen, waar meestal wel in staat dat iets barst van de opdringerige reclames.

Je kan bij Instellingen (het radertje) selecteren bij Meldingen, welke apps meldingen mogen geven met een hele rij schakelaars. Misschien helpt dat. Dan bij Apps tenslotte, kan je behalve de status van meldingen ook zien welke machtigingen de apps hebben en deze eventueel nog uitschakelen. Ik heb een bestandsbeheerder waar je de reclames van kan uitschakelen en vaak doen apps dit omdat ze hopen dat je een betaalde versie koopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan