Wat is Class ID

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
1.390
Er is een programma dat ik niet verwijderd krijg. De probleemoplosser van microsoft vraagt nu om een CLASS ID.

class id.JPG

Wat is het en waar kan ik dan vandaan halen?

grts.,

Henk sr
 
Gewoon een unieke identificatie in Windows welk programma het is.
 
Ja hoor Scrapheap je mag het best weten, maar het maakt geen verschil welk programma het is. Het is MalwareBytes.
Waar kan ik de CLASS ID vinden??
 
Laatst bewerkt:
Zelfde als deze denk ik.
 
Eerst de oplossing van Senso geprobeerd De verwijderde wel een en ander, waardoor malware niet meer werkte, maar nog wel als programma in de lijst bij start stond en ook in Programma's en onderdelen.
Toen opnieuw geinstalleerd met dat programma en daarna verwijderen geprobeerd met het door Lange Pier vermelde programma.
Dat laatste programma (MB-Clean)duurde lang, maar na afloop stond MalwareBytes er nog op en werkte ook.
Nu ben ik nogmaals MB-Clean aan het proberen. Als dat niet lukt dan maar weer het programma van Senso proberen.
Werkt ook. Blijft staan op de-installeren. zie foto. Programma Senso
IMG_5720.JPGIMG_5720.JPG

grts.,

Henk Sr
 
Laatst bewerkt:
Probeer herinstalleren en verwijder dan met Revo Uninstaller. Schakel eerst Malware bij het opstarten uit (CCleaner) of systeemvak Exit.
 
Hartelijk dank Senso.
Ik heb al drie maal MalwareBytes opnieuw geinstalleerd enmet andere uninstallers geprobeerd te verwijderen.
Elke keer had ik na het herinstalleren de grooteste moeite om een uninstaller te proberen omdat veel functies in het systeem waren geblokkeerd door MB. Zoals de startknop, zoeken, outlook, Edge.
Omdat je ook CCleaner noemde heb ik daarmeeo MB verwijderd. De vermelding van MB in de programmalijst en ook in Programma's en onderdelen was niet verdwenen, maar alles funtioneert weer.
Zolang alles nog werkt wacht ik dus liever met het herinstalleren van MalwareBytes en verwijderen met REVI uninstaller.
Maar voorlopig heel erg bedankt voor je hulp.
grts.,

Henk sr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan