Spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon Spotlite gebruiken i.p.v. dat brakke Spotnet, nooit problemen.
Succes ermee.
 
Ik heb spotlite geinstalleerd en als ik het zo bekijk werkt het als een tierelier. je zit meteen in het programma. Het is wel even wennen en uitzoeken ,maar dat komt omdat ik al jaren Spotnet gewend ben.Alleen ik ben er net achter gekomen dat je niet kunt downloaden met spotlite. Dus het probleem blijft.
Bedankt voor de tip in ieder geval
 
Laatst bewerkt:
Je moet even SabNzbd downloaden en installeren op je pc...( dat is hetgeen Spotnet ook gebruikt maar daar is het geïntegreerd )
Als je vervolgens in Spotlie op de nzb knop klikt kun je het bestand automatisch laten openen met SabNzbd...
Desnoods stel je SabNzbd in als standaard app voor nzb bestanden en klaar ben je..
In Spotlite zie je alle spots, in Spotnet niet omdat er spots worden weg gemodereerd dus je gaat er in dat opzicht ook nog op vooruit.
 
Bedankt voor je tip. Ik ga er zeker gebruik van maken. Ik heb zojuist bericht gehad van Hitnews dat de betaling gelukt was en ik nu geen problemen meer zou hebben. Terwijl ik elke maand gewoon automatisch betaal.!! Dus al die tijd dat ik heb liggen te k.tten hebben ze gewoon het lidmaatschap stil gezet omdat er nog betaald moest worden. Ik kan nu gewoon inloggen zonder problemen als het goed is.Maar dat ga ik straks weer proberen als ik meer tijd heb. Nogmaals bedankt voor je hulp en tijd
 
Succes, hoop dat het hiermee is opgelost...
Gebruik zelf al jaren Spotlite, werkt altijd zonder gedoe. Af en toe de database een keer leeggooien en opnieuw headeren en het blijft werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan