Automatisch filteren voor opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

monty1a

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Berichten
202
Goedemorgen,

Ik heb een vraag.
Ik heb een sheet die automatisch gevuld word door linken vanaf diverse andere sheets. Deze sheet word dmv een macro opgeslagen als een nieuwe sheet met alleen maar waarden. Deze wordt ook gelijk automatisch doorgemaild.
Mijn vraag:
Is het mogelijk om dit voor te verzenden dit te sorteren op ploeg (S9:S2000 en daarna op datum X9:X2000)?

Ik gebruik de volgende code:
Code:
Sub Verzenden_Insituform()


If MsgBox("U gaat nu het tabblad als nieuw bestand opslaan en verzenden!" & vbCr & vbCr & "Wilt u doorgaan?", vbOKCancel + vbQuestion, "Let op!") = vbCancel Then Exit Sub



  ar = ThisWorkbook.Sheets("Insituform").Range("A1:ZZ500")

  Dim c00 As String, c01 As String
  c00 = ThisWorkbook.Path & "\" & Replace([AH1], "\", "") & "\"
  c01 = [AJ1] & (" ") & Format(Date, "dd-mmmm-yyyy") & ("  ") & Format(Time, "hh-mm")
  c02 = ["Insituform"] & (" ")
  With CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
    If Not .FolderExists(c00) Then .CreateFolder c00
  End With
  Sheets("Insituform").Copy
  With ActiveWorkbook
  .Sheets(1).Range("A1:ZZ500").Value = ar
    .SaveAs c00 & c02 & c01 & ".xlsx", 51
  End With

'Verzenden

    Dim OutApp As Object
    Dim OutMail As Object

    Set OutApp = CreateObject("Outlook.Application")
    Set OutMail = OutApp.CreateItem(0)

    On Error Resume Next
    With OutMail
        .to = [AJ2]
        .CC = [AJ3] & ";" & [AJ4]
        .BCC = [AJ5]
        .Subject = "Bestelling Saertex kousen voor " & [AK1] & " werknummer: " & [AJ1]
        .Body = "Beste " & [AJ2] & "," & vbNewLine & vbNewLine & "Hierbij de conceptbestelling met betrekking tot het werk te " & Range("AL1").Value & "." & vbNewLine & "Projectnummer : " & [AJ1] & vbNewLine & "Opdrachtgever  : " & [AK1] & vbNewLine & "Opmerking         : " & [AI6] & vbNewLine & vbNewLine & "Voor vragen graag contact opnemen met de betreffende uitvoerder of projectleider!" & vbNewLine & vbNewLine & vbNewLine & "Met vriendelijke groet, " & vbNewLine & vbNewLine & [N4]
        .Attachments.Add ActiveWorkbook.FullName
        
        .Display
    End With
    On Error GoTo 0

    Set OutMail = Nothing
    Set OutApp = Nothing
    
    
    With ThisWorkbook
          .Sheets(Array("Insituform")).Visible = False
          
     
MsgBox "Het bestelblad van Insituform is nu verzonden en verborgen." & vbNewLine & "Het blad van Insituform die nu ziet is het opgeslagen en verzonden blad!"
End With

End Sub

Alvast bedankt voor jullie hulp
 

Bijlagen

  • test.xlsm
    65,4 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Het kan aan mij liggen maar volgens mij staat er geen code in het bestand. Het verwijzen naar externe bestanden maakt het er ook niet leesbaarder op. Een leeg voorbeeldbestand is geen voorbeeld. Kijk eens naar de range.sort methode.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan