E-mailadressen niet automatisch toevoegen aan adressenlijst Outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

SlimWerken

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2019
Berichten
6
Wanneer ik een reply op een e-mail doe wordt het e-mailadres automatisch toegevoegd aan de adressenlijst.

Ik wil graag hebben dat alleen de e-mailadressen van mijn contactpersonen zichtbaar worden (bij Aan: ) als ik een nieuwe e-mail type.

Iemand een idee hoe ik dit automatisch opslaan van een e-mailadres in de adressenlijst kan uitzetten?
 
Open outlook -> Bestand -> Opties -> E-mail -> In de sectie "berichten verzenden" de optie Lijst voor automatisch aanvullen...... uitvinken.
 
Dag Philiep,

Bedankt voor je antwoord, maar dit is toch niet helemaal wat ik bedoel.

Wanneer je het vinkje weghaalt krijg ik namelijk nu helemaal geen suggesties meer van e-mailadressen.

Graag zou ik alleen de e-mailadressen van mijn contactpersonen inbeeld krijgen als suggestie.

Ik kan natuurlijk steeds handmatig de vervuiling eruit halen. Toch hoop ik dat er een manier is dat e-mailadressen niet automatisch in de adressenlijst worden genomen. Maar alleen als ik deze handmatig toevoeg aan mijn contactpersonen.

Hoop dat iemand de oplossing heeft :)
 
Nee, want die is er niet. Het is Alles of Niks met AutoAanvullen. Als je geen adres intypt, maar de knop gebruikt, krijg je alleen je contacten te zien, die je dan kan opzoeken/selecteren.
De lijst met e-mail adressen kun je simpel opschonen door ze in de lijst aan te wijzen en op Delete te drukken. Daarmee hou je hem redelijk schoon als je dat regelmatig doet.
 
Dag OctaFish,

Dat is voor mij een prima oplossing!

Heb het vinkje nu weggehaald en gebruik nu de knop AAN:

Dit precies wat ik graag wilde bereiken.

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan