• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

fout melding in excelmap

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJos1952

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2020
Berichten
39
Hallo

Ik heb een foutmelding in mijn werkmap.
Zie bijlage voor meer uitleg.

MVG
Jos
 

Bijlagen

  • Waar zit de formule fout.xlsx
    15,8 KB · Weergaven: 29
ik weet niet wat je precies wilt, maar de formule in kolom F en G klopt niet iig:

Code:
=als(d26="";"";als(d26[COLOR="#FF0000"]=[/COLOR]>=4;[COLOR="#FF0000"]"[/COLOR]"Paul";""))

De rode tekens horen daar niet.
 
excel

Hoi SjonR

Bedankt voor de reactie, maar ik zie dat IK een fout heb gezet in de bijlage die = en die" staan Niet zo in mijn werkmap.
Dus deze moet je even weg denken. sorry foutje van mij.

Jos
 
zet de formules eens op de plek waar ze normaal staan. Een voorbeeldbestand plaatsen zonder het probleem dat je ervaart, voegt niet veel toe.
 
excel

daar staan de formules in het geel

Jos
type fouten zijn verbeterd
wacht even ga iets anders proberen , misschien is dat duidelijker
Het is toch niet gelukt, kon mijn werkmap niet upluade
 

Bijlagen

  • Waar zit de formule fout.xlsx
    15,8 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
En wat is dan de foutmelding, volgens mij werkt het gewoon.
 
excel

AD1957

Ja het werkt wel maar ik krijg steeds in de hoek van de cel een blauw hoekje en als ik daar op klik kan ik de fout negeren.
Maar ik zou graag willen weten welke fout er is.
Bovenaan staat "inconsistente formule"

Jos
 
Laatst bewerkt:
En waar is het voorbeeldbestand waar de formules daadwerkelijk in de cellen staan. zie #4
 
excel

bestand
 

Bijlagen

  • Waar zit de formule fout.xlsx
    15,8 KB · Weergaven: 23
excel

Albert

Dat heb ik ook al gelezen ,maar ik ben een leek in die dingen en weet mij daar geen raad mee.
 
Nogmaals.
Lees #4 van SjonR, en plaats het voorbeeldbestand waarin die melding zich voordoet.
Het bestand in #11 is hetzelfde als in #5
 
Nou ja..... door zelf te zoeken leer je het meeste.:rolleyes:
Klick links boven op bestand en dan: opties en formules
Kijk "bij regels voor foutcontroles"eens bij de informatie van de onderste laatste regel/vinkvakje
succes.
 
Wek in het bestand eens uit wat je wil bereiken. Lijkt mij iets met een geneste als functie of iets met vertikaal zoeken. Maar hier is niet veel van te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan