dubbele account

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
817
hallo, als mijn kleindochter haar pc met windows 10 opstart, verschijnen steeds 2 accounts, zij moet dan het wachtwoord bij de eerste account invullen en dan start de pc door en verschijnt dus het buroblad, nu wilde ik die 2 de account verwijderen, via acounts/uw info, aanmeldopties, maar daar staat maar 1 account, ook via email en accounts staat maar 1 account,
heb ook al via uitvoeren Control Userpasswords2 getypt, hier staat maar 1 account en heb ook het vinkje weggehaald, zodat er geen wachtwoord of pincode hoeft ingevuld te worden, maar helpt ook niet, zo ook via de opdracht netplwiz
ik zie dus geen mogelijkheid om die andere account te verwijderen, het liefste heb ik dat ik helemaal geen wachtwoord hoef in te vullen, dus dat de pc normaal doorstart naar het buroblad.
graag een oplossing
 
Activeer het verborgen Administrator account en kijk of je de andere accounts daarmee kunt verwijderen..?
Hoe je dat doet lees je hier.
Succes.
 
ik heb het artikel gelezen en ook de video bekeken, maar ik hef geen nieuw (verborgen) account, mar ik wil de 2de account met de zelfde naam verwijderen, deze zijn te zien als ik de pc start.
 
Kijk eens via taakbeheer, bestand, nieuwe taak en dan netplwiz invullen of er daar wel het account staat.
 
Met dat verborgen account ( wat je nadien ook weer kunt verbergen ) kun je 1 van de andere verwijderen en ook het wachtwoord van het overblijvende aanpassen..
Maar als je niet wilt, ook goed, het is jouw probleem...
 
zou het kunnen omdat zij 2 desktops met W10 heeft en op beide hetzelfde account heeft ?
als ik op de oudere pc via uitvoeren intyp: netplwiz
dan zie ik maar een gebruikersnaam, dus neem ik aan ook maar 1 account is;
als het niet anders kan moet zij maar steeds bij het starten van de pc het wachtwoord invullen.
 
Dan moet je synchronisatie uitschakelen, dat is dan mogelijk de oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan