Fout in map met foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa0sjm

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2012
Berichten
128
Misschien dat ik hier niet op de goede plaats ben met mijn vraag, maar ik zit met een vreemd en vervelend verschijnsel.
In de bibliotheek Afbeeldingen heb ik een map met foto's onder de naam kam.w. 17. Dat is een map met foto's van een kampeerweekend in 2017.
De foto's die erin staan kan ik dus bekijken MAAR diverse niet (meer)
Er is dan op enkele foto's een kruis zichtbaar en deze kan ik niet meer bekijken.

afb fout 01.JPG

En als ik dan ga kijken bij de Eigenschappen van die afbeelding , zie ik dat de grootte op de schijf 0 bytes is.

afb fout 02.JPG
Dat is vreemd , dit is dus niet bij alle afbeeldingen het geval, de "goede"zijn dan ongeveer 200 kB groot.
Wat nu kan er toch aan de hand zijn ... ik raak dus zo maar foto's kwijt.
Met dank voor hulp.
 
Ik denk dat deze topic je wel op het juiste spoor kan zetten. Iets met OneDrive, Dropbox, offline, onvoldoende ruimte, kopiëren naar een andere map?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat deze topic je wel op het juiste spoor kan zetten. Iets met OneDrive, Dropbox, offline, onvoldoende ruimte, kopiëren naar een andere map?
heer Senso,
vergeef mijn beperkte kennis van zaken .. je zegt : deze topic kan me op het juiste spoor zetten ... ? Wat kan ik hiermee? Welke topic bedoel je ? Iets met Onedrive ... enz. Ik heb deze foto’s gewoon in een map onder Afbeeldingen. Nu heb ik het idee dat ik eerder WEL die foto’s kon bekijken. Verder nog .. hoe kan het zijn dat niet alle foto’s van dat kruis zijn voorzien. Dus .. wat nu te doen?
 
Is er nog een backup van deze foto's?
 
Je moet op het woord 'deze' klikken. Dan opent een pagina met allemaal voorbeelden van mensen die dit verschijnsel/probleem ook hebben. Aangezien ik geen OneDrive, Dropbox e.d. heb kan ik ook niets nakijken. Met Google vertaling kan je pagina's laten vertalen. Heb je nog geprobeerd de foto's te kopiëren naar een andere map?
 
Je moet op het woord 'deze' klikken. Dan opent een pagina met allemaal voorbeelden van mensen die dit verschijnsel/probleem ook hebben. Aangezien ik geen OneDrive, Dropbox e.d. heb kan ik ook niets nakijken. Met Google vertaling kan je pagina's laten vertalen. Heb je nog geprobeerd de foto's te kopiëren naar een andere map?
Dat zal ik eerst eens proberen. Dus kopiéren naar andere map. Verder maak ik geen gebruik van Dropbox of heel beperkt OneDrive.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan