W 10 virus en bedreigingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anyome

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2016
Berichten
4
W 10 virus en bedreigingen, geeft "actie vereist" Daarna virus en bedreigingen worden beheerd door Uw organisatie, er is geen organisatie, hoe dit probleem optelossen, Is er een eenvoudige oplossing, ik zit liever niet in het register te zoeken, was een oplossing op een site van windows. bedankt voor de moeite
 
Waarom zou je die register wijziging niet doen als dat volgens die Windows site de oplossing is?
 
Kan je een screenshot laten zien?
 
In het register wijzigingen aanbrengen is een kwestie van goed kijken en concentratie. Maak altijd eerst een herstelpunt en een systeemkopie! Gaat er wat fout kun je herstellen. Het maken van systeemherstelpunten en systeemkopieën zijn zaken die iedereen zou moeten kunnen.
 
w10 virus probleem

het probleem met w 10 anti virus, beheerd door uw organisatie, is op gelost, met kotsende oksels van de spanning, in het register iets verwijderd wat weet ik, maar resultaat probleem opgelost, bedankt voor de hulp
 
Mooi.:thumb:
 
Virus gerelateerd en daarom verplaatst naar de juiste sectie.
 
het probleem met w 10 anti virus, beheerd door uw organisatie, is op gelost, met kotsende oksels van de spanning, in het register iets verwijderd wat weet ik, maar resultaat probleem opgelost, bedankt voor de hulp

Geweldige opmerking die oksels. :D
 
Vast een virusje opgelopen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan