Office outlook Spam en reclame krijg ik niet geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Berichten
371
Beste Helpmij.
Sinds 3 dagen krijg ik ineens een heleboel reclame (spam) in mijn postvak in.
Als ik ze blokkeer komen ze later gewoon weer terug in mijn postvak in.
De meeste weet ik niet eens wat het is. En ga dat ook niet kijken natuurlijk, ik verwijder ze allemaal.
Weet iemand van jullie hoe ik deze rotzooi definitief kan verwijderen zodat ik ze niet steeds weer binnen krijg?
Vr Gr Mammoth
 
Even melden bij je provider? Welke heb je?
Hopelijk geen Ziggo, want die is echt beroerd met spam-afhandelen.
 
Bedankt PHP4U voor je reactie.
Helaas heb ik dus Ziggo.
 
Eigenlijk is de beste oplossing, wel de rigoureuze oplossing door Gmail te gebruiken, en bij elke mail die je gebruikt om je ergens mee aan te melden, te voorzien van een prefix met een +

Dus Jan.janssen+helpmij@gmail.com. Dit komt gewoon binnen in jouw Gmail, en kan je vervolgens filteren op helpmij.
Mocht ergens je mailadres uitlekken, dan zie je direct waar het vandaan komt.
 
Mooie tip om te differentiëren, als je een eigen domein naam hebt zou het ook kunnen met een aliastoevoeging.
Maar geef mij toch maar liever echt de scheiding van de troep tov het wat je wel wilt zonder spam. Want je kunt er wel op zoeken en je weet wel wie er "lekt"... maar de troep krijg je nog steeds binnen op dat ene account.
 
Heb met Ziggo gebeld en die stond mij keurig te woord.
Ik moest gewoon blijven blokkeren, deze spam komt heel waarschijnlijk van een bedrijf die mijn e-mailadres doorstuurt naar andere bedrijven.
Zo iets heb ik ook al eens gehoord bij consumenten bond.
Nou ik ben benieuwd.
 
Na deze golf komt de volgende golf aan spam... deze methode werkt maar beperkt...
Sterkte ermee en wordt het je op een keer toch teveel lees de aanbevelingen nog maar eens terug...
 
Na het bellen met Ziggo heeft deze de spamsite gevonden en verwijderd.
Dus nu maar afwachten of eer eerdaags weer een ander komt.
Iedereen bedankt voor de reacties en adviesen.
Geef het nu maar de status opgelost.
 
Zoals je zelf ook in andere woorden schrijft..... "Na deze golf komt de volgende golf aan spam..."
Dus deze methode werkt maar beperkt...
Sterkte ermee.
 
Gebruik Mailwasher Free.

(MailWasher is 'n spamfilter, welk spam blokkeert voordat het uw inbox bereikt. Het programma herkent allerlei soorten spam en houdt het tegen. MailWasher werkt met alle gangbare e-maildiensten. De filter is eenvoudig in te stellen.

MailWasher werkt met Outlook, Thunderbird, Windows Live Mail, Gmail, Hotmail, Yahoo, EM-client en alle andere e-mailprogramma’s. Daarna checkt u uw e-mail, waarna uw berichten opgehaald worden. Al die berichten worden geanalyseerd en verschijnen in een overzichtelijke lijst. MailWasher geeft zelf al aan welke berichten spam en welke gewenst zijn. Als dat ergens niet klopt, dan is per bericht aan te geven of het spam of ongewenst is. Het is dan mogelijk om het programma opdracht te geven om de e-mails die als spam zijn aangemerkt of ongewenste berichten, te verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan