wifi adapter configureren in windows 10 op Lenovo laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

antonibass

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
8
Ik krijg steeds de melding wifi adapter heeft geen geldige configuratie.
Dan ga ik naar configuratiescherm en laat bij probleemoplossingen internet dat herstellen. maar na een poos wordt weer de internet verbinding verbroken en moet ik de handeling overnieuw doen. Wat moet ik doen om dat te veranderen.
Onze android telefoons en tablets werken altijd goed op wifi.

Groeten Ton Wildner
 
Zet de enegiebesparing uit via apparaatbeheer voor die adapter en kijk of het verbeterd.
Kijk ook bij de energieinstellingen.
 
Gebruik de 2 links onder de rode tekst in de reactie boven de jouwe..
 
http://speccy.piriform.com/results/upTRF7bWYZ6hVCyZHiw5B5g

Bedoel je dit?
 
Sorry, ik heb 3 maart de sleutel gekregen van een nieuwe woning, dus druk met andere dingen.
Het prbleem is niet opgelost,maar dat komt ook dat ik niet zo technisch ben op dat gebied. Dat open staan in de query b.v. zeg mij niks wat dat is. Ik heb die laptop nieuw gekocht en mijn gegevens erop gezet maar verder niks ingesteld. Ik weet verder niet wat ik eraan moet doen.
 
Er klopt nog meer niet...Speccy rapport is van 3 maart maar de laatste updates dateren van oktober 2019 dus er is al bijna een half jaar niet ge-update...?:shocked:
De Canon 7100 printer is niet juist geïnstalleerd.
Zie ook nog een HP OfficeJet Pro 6970 voorbij komen....vraag me af wat je met 3 printers moet...want er staat ook nog een Brother DCP-J552DW Printer geconfigureerd...:rolleyes:
Wat query betreft: open taken die uitgevoerd worden zoals sync-services etc ( Dropbox, Skype, WD plugin etc...).
 
Systeem is in elk geval ge-update, was ook wel tijd...
Maar ik zie nog steeds 3 printers waarbij er van de Canon 7100 echt een idiote hoeveel dll's worden geladen...
Verder worden er veel systeemprocessen getoond die zoeken binnen het lokale netwerk naar de IP's die eindigen op .10, .119 en .188.
De andere IP's zijn die van Microsoft waar de telemetrie-data naar verzonden wordt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan