Andere vorm radiobutton in Words

Status
Niet open voor verdere reacties.

vibor

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2016
Berichten
45
Hallo,

Ik wil in Words (Office 365) 'ja, nee, nvt' radiobuttons gebruiken, maar kan daar enkel een vast rondje voor vinden en ziet er niet fraai uit. Ik zou dit graag net als een checkbox willen plaatsen (dus vierkantje).
Iemand enig idee of dat kan en hoe ik dat kan aanpakken.
Stukje VBA?

Grt. Vincent
 
Verdiep je eens in GUI’s; het is zeer onverstandig om dat soort dingen te doen/willen. Elke computergebruiker weet dat je op formulieren met Radio buttons maar één optie mag aanklikken, en dat je, zodra je selectievakjes ziet, meerdere opties mag aanvinken. Je gaat bij jou in het dorp/stad toch ook niet links rijden omdat je dat mooier vindt? Hou je aan de conventies.
 
Verdiep je eens in GUI’s; het is zeer onverstandig om dat soort dingen te doen/willen. Elke computergebruiker weet dat je op formulieren met Radio buttons maar één optie mag aanklikken, en dat je, zodra je selectievakjes ziet, meerdere opties mag aanvinken. Je gaat bij jou in het dorp/stad toch ook niet links rijden omdat je dat mooier vindt? Hou je aan de conventies.

Ik snap wat je zegt, maar het formulier moet er gewoon hetzelfde uitzien als het origineel. De radiobuttons in een excel of words formulier zien er optisch gewoon niet uit. In een invulmenu kan je je dus aan de conventies houden in het uitvoer document moet het er knap uitzien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan