Kan mailwascher niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Hallo forum leden.
Ik heb al een tijdje free mailwasher in gebruik en werkte altijd vrij goed Ik heb het wel moeten verwijderen voor een ander probleem Nu wil ik dit terug installeren en dat is gelukt Alleen als ik wil opstarten dan krijg ik de volgende mededeling Schermopname (92).png
Wat betekend dit ? en wat kan ik doen om het weer te starten en te gebruiken
mvr E de Waele
 
Dat zou best kunnen Maar hoe kan ik het beste te werk gaan Moet ik deze eerst downloaden ?
Wat moet ik verder nog doen ? Ik heb daar niet veel koek van gegeten dus ??
Moet ik mailwascher eerst weer er af gooien en later pas weer installeren Als ik Exteded WPF toolkit heb ge installeerd
mvgr e de waele
 
Ik zou een berichtje van Langepier moeten zien maar helaas zie ik niets kan dat ??
e de waele
Ik heb inmiddels mailwascher er af gegooit en weer terug geinstalleerd En hij geeft nu geen foutmelding meer aan ?? snap er niets van ik heb nog niets verder geinstalleerd dus ?
e de waele
 
Het werkt weer dus?
Het kan zijn dat de herinstallatie ook de benodigde WPF modules weer heeft geïnstalleerd.
 
Ok prima zo ik wacht het verder af Iedereen heel veel dank voor het mee denken en tot de volgende vraag
e de waele
 
Ik zou een berichtje van Langepier moeten zien maar helaas zie ik niets kan dat ??
Die had ik weggehaald, kon 'm wel installeren als test maar starte niet, zonder foutmelding overigens en toen maar weer gedeïnstalleerd.
 
OK prima bij mij werkt het weer als voorheen dus weer goed . (prog verwijderd en weer geinstal)
Bedankt voor uw info en nog een prettig weekend gewenst
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan