Pc aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghost

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Berichten
707
Hi All,

Jaren geleden had ik nog een klein beetje verstand van pc’s maar tegenwoordig weet ik zelfs niet meer wat voor een processor of grafische kaart ik nou moet hebben.
Ik ben op zoek naar een pc die een jaar of 3 mee kan.
Gebruik hem zakelijk en voor games. Heb alles nodig. Dus ook een beeldscherm, geluid, toetsenbord en muis.
Budget is max. 2000 euro.
Snel opstarten, grafisch goede kwaliteit, werken met ms office, excel, word en visio.(software heb ik)

Ik heb geen tijd om naar een winkel te gaan en vrees dat ze mij tegenwoordig toch alles aan kunnen smeren dus luister ik liever naar mensen die ik wel vertrouw.
Ik heb het niet zo op die kant en klare massa pc’s omdat daar vaak toch elementen in zitten die net niet goed genoeg zijn.

Kan iemand mij een beetje op weg helpen?
 
Kijk eens naar deze setup, kost € 1500,= excl. scherm etc...
Voor de resterende € 500 kun je best een tikplank, muis en setje speakers bij elkaar sprokkelen lijkt me..
 
Bedankt jongens.
Klopt dat de specs erbij staan maar dat zegt mij dus niets meer. Kennis is echt onvoldoende om te bepalen welke specs beter zijn en welke belangrijker zijn.
Ik was altijd al geen technisch wonder. Hahaha.
Hartstikke fijn dat jullie mij even op pad hebben geholpen.
 
Maestroooooooow.

Ik was al op tweakers wezen kijken en natuurlijk heb ik hier ook zitten neuzen. Het lastige voor mij is dat ik het wel lees maar het is niet meer mijn taal. Heb me er echt al jaren niet meer mee bezig gehouden. De chat hield mij altijd een beetje op niveau maar toen die verdween was er voor mij weinig plek.

Tsja... Je weet het waarschijnlijk nog wel. De vreemde eend in de bijt. Dat was ik. Maar wat een geweldige tijden hebben we gehad.

Oftopic maar het doet wel pijn als je leest dat er geen mensen meer te vinden zijn om het hart van de vereniging, de site zelf, te onderhouden.
Daar waar we ooit hebben besloten om er een vereniging van te maken zodat we oa. de mb's konden betalen lijkt nu het punt te komen waar we toen ook al bang voor waren.
Ik hoop dat er een oplossing is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan