Dual Phone schakelt automatisch naar Skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
948
Ik heb al jarenlang een Philips Voip 855 Dual phone (set van twee handsets met basisstation). Je kunt er dus normaal mee bellen en gebeld worden, maar ook via Skype. Werkte altijd prima, maar sinds twee jaar gebruik ik hem alleen nog voor normaal bellen. Dat gaat ineens niet meer. Hij schakelt continu automatisch naar de Skype-instelling. Dat gebeurt ook tijdens het intoetsen van een telefoonnummer. Via Instellingen instellen op Gewone Oproep werkt niet. Ook niet via Instellingen Geavanceerd. Resetten werkt ook niet, batterijen er uit en weer er in ook niet, basisstation resetten door stekker uit stopcontact ook niet. Als hij niet meteen overspringt op Skype en ik wil een nummer intoetsen, dan kan ik niet meer dan zes cijfers intoetsen. Kan wel gebeld worden. Hoe los ik dit op?
 
Laatst bewerkt:
Geen reacties dus heb ik inmiddels alles geprobeerd, maar het werkt niet. Ook contact gehad met Philips. Die gaven twee opties en als dat niet werkte is de boel stuk en repareren kost een hoop geld. Gezien de kosten van een reparatie tegenwoordig doe ik dat maar niet. Dus maar een nieuwe set zonder skype aangeschaft.
 
Geen reacties dus heb ik inmiddels alles geprobeerd, maar het werkt niet. Ook contact gehad met Philips. Die gaven twee opties en als dat niet werkte is de boel stuk en repareren kost een hoop geld. Gezien de kosten van een reparatie tegenwoordig doe ik dat maar niet. Dus maar een nieuwe set zonder skype aangeschaft.

Ik skype nu gewoon via mijn laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan