PC camera (webcam) doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guide

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Berichten
112
Hallo,

Zijn er onder jullie gebruikers die hetzelfde hebben ervaren...
Na een update van Windows10 is de camera nergens meer te bespeuren. Het ding werkt gewoon niet meer. Zielig Microsoft!
Bij gebruik van skype moest ik deze week ervaren dat mijn gesprek met mijn vriend aan de andere kant van de wereld helaas niet kon doorgaan.
Ik heb geprobeerd drivers te vinden of wat dan ook om dit ding terug aan de praat te krijgen maar zelfs de fabrikant van mijn laptop "ASUS' geeft er de brui aan.
Mijn laptop G750 j zou te oud zijn en nergens vind ik er informatie over of toch...andere die met dezelfde foutmelding zitten en er ook geen raad mee weten.
Misschien zit er tussen ons een klevere gast die wel op de hoogte is?
Ik hoor het graag.
Thx
 
Even de update ongedaan maken.
Of jouw vriend aan de andere kant van de wereld of een huis naast je woont lijkt mij niet echt relevant.
 
Laatst bewerkt:
kijk eens bij Apparaatbeheer of hier een regel in het geel wordt weergegeven(fout markering)
ik heb geen W10 ik neem maar aan dat onder W10 apparaatbeheer er het zelfde uitziet als onder W8, zo niet dan zoek op google

Wat wel eens wil helpen is om een apparaat te verwijderen bij apparaatbeheer....... je pc opnieuw op te starten en hopelijk is dit dan voldoende om je probleem op te lossen

Succes
 
kijk eens bij Apparaatbeheer of hier een regel in het geel wordt weergegeven(fout markering)
ik heb geen W10 ik neem maar aan dat onder W10 apparaatbeheer er het zelfde uitziet als onder W8, zo niet dan zoek op google

Wat wel eens wil helpen is om een apparaat te verwijderen bij apparaatbeheer....... je pc opnieuw op te starten en hopelijk is dit dan voldoende om je probleem op te lossen

Succes

Beste Pasan,

Die stappen had ik al ondernomen maar het eigenaardige is dat daar alles verdwenen is en dat de camera er niet eens meer tussen staat.
 
is waar te vinden?

Geprobeerd?

Beste VenA,
Nee, nog niet gedaan. Ben alleen bang dat de mogelijk erin zit dat we nog verder van huis zijn.
Ben geen IT-er maar ik vertrouw al dat pc gedoe voor geen haar. Downloaden, afgooien, herinstalleren, etc...
Al eens uitgerekend hoe lang en hoe veel tijd er wordt geinvesteerd in de dingen die verkeerd lopen met de pc en zeker na een update..!
Allez, ik probeer nog een en ander uit en als laatste optie probeer ik de update ongedaan maken. Krijg nu al de koude rillingen...1
 
Bedankt zij die de moeite hebben gedaan om me te helpen.
Probleem opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan