Outlook agenda uitprinten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leendert8

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2006
Berichten
6
Ik gebruik de Outlook week agenda en vul afspraken in. Deze zijn op het beeldscherm zichtbaar. In het beeldscherm zijn de uren (0-24) en dagen (ma-zo) te zien. Er bevindt zich een lichter kleurvak (wit) van 8-17 uur op de dagen van maandag-vrijdag. Daarbuiten is het vlak donkerder. Hoe kan ik dit vak wijzigen?

Tweede vraag en mogelijk samenhangend met dit vermelde vak. Ik plan ook afspraken buiten dit huidige witte vak. Als ik mijn week agenda uit wil printen worden alleen de afspraken van de avond niet geprint. Heeft dit te maken met het vernoemde witte/lichtere vak? Ik zou graag al het zichtbare in mijn week agenda uit kunnen printen. Welke instelling(en) moet(en) aangepast worden?
 
Bovenstaand "probleem"/vraag is door collega opgelost. Na optie keuze Bestand en daarna printen, kan in de nieuw geopende Pup-up Printeroptie gekozen worden. Daar in kan het tijdvenster van de te printen agenda ingesteld worden.
 
Er bevindt zich een lichter kleurvak (wit) van 8-17 uur op de dagen van maandag-vrijdag. Daarbuiten is het vlak donkerder. Hoe kan ik dit vak wijzigen?
Wat bedoel je daar mee? De geblokte uren, of de kleuren? De uren kun je instellen via <Bestand>, <Opties>, <Agenda> en dan de begintijd en eindtijd van de werkuren aanpassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan