E-mail probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rafcke54

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2020
Berichten
3
Hallo, als ik mail uit mijn ongewenste e-mail naar postvak IN verplaats, verplaatst outlook deze na enkele seconden terug naar ongenste e-mail.
Als ik deze dan terug naar postvak IN verplaatst blijft deze wel in postvak IN. Iemand bekend met dit probleem of eventuele oplossingen ?
Vriendelijke groeten,
Rafcke54
 
Voeg het adres van de afzender toe aan de lijst met veilige afzenders in de opties voor ongewenste mail.
 
Zeer bekend. Sommige emails moet ik tot wel 5 keer terugzetten. Steeds ook het vinkje gezet bij "afzender toevoegen als veilige afzender" en toch nog dit fenomeen.

Let trouwens op. Niet in alle gevallen zet Outlook de verwijderingspolicy terug. Dan staat de email dus wel weer keurig in je inbox, maar zal na 30 dagen verdwenen zijn.


Helaas nog geen oplossing kunnen vinden.
 
Zeer bekend. Sommige emails moet ik tot wel 5 keer terugzetten. Steeds ook het vinkje gezet bij "afzender toevoegen als veilige afzender" en toch nog dit fenomeen.

Let trouwens op. Niet in alle gevallen zet Outlook de verwijderingspolicy terug. Dan staat de email dus wel weer keurig in je inbox, maar zal na 30 dagen verdwenen zijn.


Helaas nog geen oplossing kunnen vinden.

Bedankt. We blijven verder zoeken, is met momenten toch irritant hoor :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan