Een sjabloon maken in Open Office Writer

Status
Niet open voor verdere reacties.

WV1302

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
114
Ik werk met Open Office Writer v4.16 in Windows. En ik had graag een document gemaakt waarin op iedere pagina een afbeelding (jpg) automatisch terugkomt.
Ik dacht dat een document maken met de afbeelding op en dan bewaren als sjabloon voldoende zou zijn, Maar zo werkt het blijkbaar niet.

Hoe kan ik een document maken waarin op iedere pagina de zelfde afbeelding staat in de rechter bovenhoek met OO Writer?
 
Kun je zo een plaatje niet gewoon in de "header" (koptekst) v/h document zetten.... dan komt ie ook op elke pagina...
 
Dat zou misschien wel gaan, ik zal het eens uitproberen. Maar ik had toch graag geweten hoe je een sjabloon of template maakt.
Het is om een boek/overzicht te maken over mijn stamboom en ik had graag deze tekening in de rechtse bovenhoek gezet. Als het in de header staat vrees ik dat het niet op de juiste plaats staat.
Hoeversiersel.jpg
 
Het probleem van het sjabloon is opgelost, ik heb het wel op mijn linux Mint computer moeten maken omdat de Windows PC writer steeds doet vastlopen.
De oplossing is: Opmaak =>Pagina =>Achtergrond =>Bitmap =>Afbeelding importeren. EN dan moet je de afbeelding gewoon op de juiste plaats zetten.
Dus dit mag op slot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan