WhatsApp werkt niet meer goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
1.033
Hoi allemaal,

Ik heb een Samsung S4 die het nog prima doet, WhatsApp werkte prima, echter gaat er iets niet meer helemaal goed door mogelijk een foutje van mij.

WhatsApp werkt, echter pas als ik WhatsApp open donderen de berichten binnen, normaal kwamen ze direct binnen zonder dat ik de telefoon aanraakte zoals normaal gebruikelijk is, heb ik mogelijk een vinkje aan of uit gezet, zo ja, waar moet ik dat vinden om het te herstellen?

Alvast dank voor de moeite, want ik wordt stapel gek van dit probleem.
 
Mogelijk staat verversen op de achtergrond uit. De app kan dan alleen berichten binnen halen als de op is geopend.
Helaas kan ik geen info van de S4 vinden. Hier wat ik bedoel, Maar dan bij een S6. Wie weet, kun je er iets mee.
 
Mijn post wat niet zo duidelijk zie ik nu en ik was de link vergeten.
Wanneer een app geen toestemming heeft om de achtergrond data te gebruiken, kan deze de berichten pas binnen komen wanneer je de app opent. Dat is wat je beschrijft als ik het geld begrijp.
Je kunt dat Op de volgende manier weer aanzetten (Engels)
https://www.technipages.com/android-enable-disable-background-data
Daarnaast kan het helemaal uit geschakeld zijn. Zie het screenshot in deze link
Dat gaat om de rechter sync knop die moet groen zijn. Dat is in hetzelfde scherm waar je de vliegtuigmodus aan of uitzet.
 
Sorry, mijn Engels is niet zo best, alles staat bij mij in het Nederlands.

Heb je misschien een Nederlandse stap voor stap plan, mogelijk kom ik dan verder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De Android versie is 5.0.1 , hier wordt over Android 6 en 7 geschreven. :(
 
Is de telefoon naar fabrieksinstelling terug te zetten zonder dat de chat gesprekken van WhatsApp verloren gaan?

Heeft WhatsApp een klantenservice?
 
Ja, is helaas niets meer over te vinden. Kun je geen vergelijkbare opties vinden in de instellingsmenu's?
Misschien bij dataverbruik of bij de apps zelf. Ongeveer iets als verversen op de achtergrond of datagebruik op de achtergrond?
 
Ik zou er voor kiezen om een nieuwere versie van Whatsapp te installeren over de huidige versie heen..
De laatste versie kun je o.a. hier downloaden als het via de Playstore niet lukt / werkt.
Je moet dan deze APK hebben en niet die van vandaag ( 1 april ).
 
Ik ben even een aantal dagen aan het testen geweest, na de batterij bespaarstand uit te hebben gezet, volgens mij werkt alles weer.
 
Mooi dat het is opgelost en dat je dat nog even hebt laten weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan