Wifi/IP DVR gebruiken met iMac

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malabem

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2014
Berichten
10
In heb een Wifi/IP DVR camera die ik in een vogelhuisje wil plaatsen. Het werkt op de iphone, maar ik wil hem graag op de imac (OS X El Capitan 10.11.6) kunnen zien.
Op de achterkant staat
Plug2View
Cam ID/User: DDXXXXX
Login pasword: XXXXX
Access code: XXXXX
Kan iemand helpen?
 
IP-camera benaderen via internet.
Typ ip adres in je browser, gevolgd door “:het poortnummer”
vb: http://192.156.111:80.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben echt een leek op dit gebied hoor! Bedoel je het ip adres van de camera? Die staat niet op het apparaat. Ik zie overigens wel het wifi-signaal van de camera, genaamd MD81s.
En wat bedoel je met 'poortnummer'?
 
Het zal ook gemakkelijker zijn om het merk en type door te geven, snap je.
Het werkt op de iphone
Heb je daarvoor een App moeten installeren? en een ip adres moeten invullen?
Bekijk de handleiding van uw camera. enz....
 
De app gedownload: https://apps.apple.com/app/id1107515677
WIFIDVR 4+
wen xiao
Na installatie van de app werkte het op de iphone. Ik heb verder niets moeten invullen.
Qua merk en type:
Mini WIFI 1080P HD Security IP Camera Wireless DIY Module DV DVR NVR Nanny Cam
 
Zal het niet te donker zijn in dat vogelhuisje. of heb je ook led verlichting in geplaatst.:d:d:d
En als die vogel met zijn poep op de camera gaat zitten.:d:d:thumb: succes Malabem.
 
Ok, dank voor je bezorgdheid. Maar zijn er nog suggesties hoe dit apparaat te verbinden met een imac?
 
Oh, ik heb op mijn bureau ook nog een dell laptop staan. Dat moet dus wel werken. Enig idee hoe dat te doen?
 
Het dringt je nog niet door.
Alleen te installeren op iPhone iPad iPod = iOS
en Smartphone's en tablets die voorzien zijn Android en Windows.
 
Het zou dus wel moeten kunnen vanaf een windows pc
MD81S Mini Digital DV Wireless Wifi Car DVR Camera Camcorder

Feature:
1. Mini size and WiFi mode
2. Support remote viewing online by windows pc, iphone, ipad and android phone
3. Updatest point-to-point wifi technology.
4. Supports iphone/ Android phones point-to-point monitoring
5. 24hours continuous recording with TF card
6. Support up to 32gb TF card, The system comes with mainstream player software

Specification:
Video format AVI
Proximity video resolution 640*480 VAG
Network transmission resolution 320*240 QVAG
Video frame rate 10fps±1fps
Storage support TF card(Card is not include)
Support system Windows /IOS/ Android
Charging voltage DC-5V
Interface type Micro USB

Package Included:
1 X Mini Camera
1 X Charger
1 X Holder
1 X Manual

Kan er alleen niet achter komen hoe, kan nergens een manual vinden.
Waar ik inmiddels wel achter ben is dat je eerst middels adroid/iOS de camera moet configureren en daarna hem pas aan het wifi netwerk kunt koppelen.
Maar als het goed is heb jij wel de manual, daar zal het waarschijnlijk dan wel in staan.
 
Voor zover de gegevens die ik vindt van Ts zijn Camera.
Staat niet vermeld install plugin voor Windows of mac.
Alleen twee apps te downloaden enerzijds voor zijn iPhone, iPad en anderzijds voor Smartphone of tablet.
 
Met de gegevens die Maestro12 heeft opgezocht denk ik dat het beeld van die camera er niet uit ziet..
(Network transmission resolution 320*240 QVAG - Video frame rate 10fps±1fps
Bespaar je de moeite, en koop wat beters!
 
De beelden van de camera voldoen voor het doel waarvoor ik het kocht: vogelhuisje
WIFI_IP DVR.jpeg
De volledige tekst van de gebruiksaanwijzing:

WIFI/IP DVR instructions

1. Scan the QR code and download APP. You can also input http://zhushou.360.cn/detail/index/soft_id/3266129 (for Andriod) https://itunes.apple.com/app/id1107515677 (for iOS) to download our APP.

Watch video on mobile WiFi:
2. Turn on the device, both red and blue lights are on (Picture 1).
3. About 20 seconds, the machine emits hot spots. Use your phone to connect the hot spot "MD81S" distributed by the camera (Picture 3).
If the password is required, input "12345678". After the connection is successful, the WiFi signal at the top of this page indicates the
connection is successful (Picture 5).
4. 1)For Apple System: After you open the APP for 30S, the video images will appear in the "Local cameras" of the menu bar, which can
be viewed when clicked on. (Picture 7)

2)For Android System: After you open the APP, just click on "lan" of the menu bar,the video images will appear, then you can watch it.(Picture 7)

Warm tips: it takes about 15-20 seconds to launch the WiFi signal before starting the machine. It also takes 20 seconds for the phone to connect the WiFi signal.
 
Kijk nou komen we ergens....dacht ik.
Even zoeken op WifiDVR 360 en dan vindt je een pdf waar de volgende link in staat
PC Client available on www.cam-360.cn/en.htm en daar kom ik uit op een HTTP ERROR 500 :confused:

Maar heb de pdf even verder doorgelezen en als ik het verhaal goed begrijp maakt de camera verbinding met de telefoon via je router/modem wifi netwerk
Als dat zo is, dan moet die te vinden zijn in de lijst van verbonden apparaten op je router/modem, dan weet je een ip, dan zou je alleen nog wat universele software moeten vinden die de camera beelden op de pc kan laten zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan