alleen html te zien???

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Hoe komt dit? jeetee.nl/LD
Op harde schijf/Notepad uitgetest ..gaat prima..en naar cloud server zodra ik t geuploaded heb zie ik alleen HTML codes..??
Snap er niks van. Test me wild. Nog nooit meegemaakt, alleen bij dit bestand..niet bij andere./geen een.

:confused:
 
Je charakter-encoding lijkt wel erg raar te staan, omdat ik veel rare tekens zie.
Of je bestand is corrupt geraakt door vreemde software, of tijdens het uploaden?

Probeer het eens te verwijderen of opnieuw te uploaden.
 
Ik zal het proberen..:shocked: PHP.
 
Notepad++ . Zet de Character Encoding op "UTF-8", converteer de tekst naar "UTF-8", corrigeer rare tekens in de tekst, en upload het bestand in Binary Modus.
 
http://jeetee.nl/LD/

geeft bij mij:

ERROR 403 - Forbidden!
De volgende fout is opgetreden / The following error occurred:

U bent niet gemachtigd om de aangevraagde URL te bekijken / You are not permitted to access the requested URL.

Contacteer de webmaster met uw vragen / Contact webmaster with any queries.
Mogelijke oorzaken:

U heeft geen bestandsrechten voor deze pagina
Er wordt geprobeerd toegang tot een map te krijgen, maar deze is geblokkeerd
Controleer HTACCESS bestand op mogelijk fouten/instellingen

WebReus BV
 
HTML codes

Klopt ja, bestand verwijderd, heb helaas nog geen tijd gehad voor jullie instructies (van Bron bv).

Trouwens PHP: je had het over rare tekens..ik zie geen rare tekens. Welke dan? Op het origineel dan, de HTML, de bron/source zelf etc. bedoel je wss,

Als ik via Notepad de boel check, doe ik altijd tevoren, dan ziet het er gewoon uit zoals ik het wil

:eek::D

Ik zal nog eens kijken dan.. ..
 
Ik zag allemaal vreemd Chinese karakters in de broncode, maar die lijken meer door 'ruis' veroorzaakt te worden, zonder dat het daadwerkelijk Chinees is.
Upload het anders nog eens?
 
PHP..is opgelost.

Vanuit Notepad de HTML gecopieerd, daar was immers niks mis mee. Andere naam gegeven ..geupload naar de server.
Toen ging t goed.

IIG dank voor het meedenken. Ook de anderen.

:)
 
Fijn dat het nu werkt. Wel vreemd dat het niet goed ging.
Misschien was het bij het uploaden ergens corrupt geraakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan